Monday, August 06, 2007

小金人擂台賽Day 6:今天你笑了嗎?

小金人擂台賽Day6
今天你笑了嗎?


==============================
上班途中已經笑了。



今天開始閱讀新買的《A Year in the Merde》。從奧運站開始看還好好的,一直看到香港站往中環站也是好好的,一到了中環站,等車途中我已經忍不住笑了起來。不過為免車上的乘客受驚,還是無聲地哈哈笑幾聲就算了。

才開始看就已經覺得好好笑,看來往後的日子還有很多機會在列車中忽然笑起來。

4 comments:

EA said...

真係咁好笑??

aulina said...

呢本我上次書局見到都想買架!不過對上一次減價d存貨都未清……

李小球 said...

大塚日月:佢好笑的地方在於誇張的描寫。而家睇到第三章,都仲有得笑。最近的笑位係講佢去搵屋。

李小球 said...

aulina: 呢本書真係唔錯,我o係書展帶佢返屋企架。我屋企都仲有一大堆書未清不過我仲伙繼續買呀買,唉。