Tuesday, August 14, 2007

小金人擂台賽Day 14:部落客見面會!

小金人擂台賽Day14
部落客見面會!


==============================
小金人今天的題目實在正合我意。

如果要辦個部落客見面會的話,我一定會選擇跟集體吹水聯盟的盟友們來個茶會。

跟他們聯上都是因為同門的部落格中的約文。我也忘了是從何處連到同門的部落格來,好像是關於字典的推介吧。雖然一直也有看同門的部落格,但是一向慣做CD-Rom的我大部份時間都只是在看而不會留言。因為這篇約文,先跟同門相認,然後就開始跟同門以及其他盟友有一句沒一句的聊起來,而且大家聊的話題可算是天花龍鳳,可以由一夥暗瘡說到涼茶湯水再說到茶葉繼而說到茶會等等,是我平時上班時的必備良品,哈。

盟友們,我們的茶會何時舉行呀?嘻嘻。

5 comments:

aulina said...

呵呵呵!好呀好呀,開茶會開茶會!!!

rice said...

咁就快d搞啦!:)

Unknown said...

攪啦

我去我個blog講開餅舖買蛋糕

紫熊 said...

茶會都要預埋我呀. 我負責... 買紙杯紙碟呀!

p.s. 多謝將我add 了你的"每日上班必備"... 真係受寵若驚呀! ^^

紫熊

李小球 said...

wow...似乎大家都好鍾意茶會喎~ 嘻。都話小金人今次出題真係出得好架啦。:)

aulina: 係呀係呀,開啦開啦~ 我會提供茶葉架喇。

rice: 好~ 想幾時搞丫?大家鍾意咩時間呢。

gabriel: 好呀~ 間餅店d餅真係好吸引。

紫熊:一定會預埋你,放心放心~ ^^
唔使客氣~ 你個blog真係好好睇。