Thursday, August 23, 2007

小金人擂台賽Day 23:時間、預算無限!你的夢幻旅遊行程!

小金人擂台賽Day23
你的夢幻旅遊行程!


==============================
如果真的沒有時間、預算限制,我希望能計劃一次旅行,可以把全世界的過山車都玩過夠。當然,除了玩過山車,我也希望在當地住上最少六個月,好好體驗一下當地的風土人情,才到另一個城市去。既然沒有時間、預算限制,才不要走馬看花的趕景點,要好好享受一下才行。

先做做搜集資料,看看世界各地總共有多少個城市有過山車。根據網站Roller Coaster Database的統計顯示,到現時為止世界上共有2,096個過山車,主要集中在北美洲、亞洲和歐洲。

做好資料搜集後,便根據地點決定城市的遊覽次序。我想我應該會先玩亞洲區的過山車﹔然後是澳洲﹔之後是北美洲﹔再跟著就到南美洲﹔之後便是歐洲﹔最後是非洲。這樣便可以順道環遊世界了。

5 comments:

紫熊 said...

嘩. 原來我去個個fuji Q highland 都好厲害.

你真係好鍾意玩過山車喎. 我俾個"服"字你.

之前個個問題. 我最近個次食0左抺茶個款同士多啤梨呀. 抺茶普通, 但士多啤梨好味!

rice said...

咦小球鐘意過山車?
過山車日本fujiQ 去過但果日落雨...

我誠意推介美國Magic Mountain,主打過山車,很正的~

李小球 said...

紫熊:富士急......好似十年前去過,個木造過山車真係,正啊~

可能抹茶太普遍吧,所以冇乜得別...?

rice: 係呀係呀,我最鍾意過山車~~ ^^
講開美國......你有去過Six Flags嗎?嗰度又係主打過山車,玩到我樂而忘返,正~!!

紫熊 said...

我今次又唔見有本造過山車喎... 可能已經拆0左改建d新的?

李小球 said...

紫熊:真的嗎......:(
似乎係時候要去探訪一下fuji Q highland啦~~~ XD