Thursday, August 23, 2007

香港旅遊新熱點

各位,這裏就是很危險的「口門盤地」了。口門盤地位於大角咀某十字路口前,前身是甚麼沒有人知道,不過是近一兩年間才發展起來的新興旅遊熱點。中午時份,地盤工人會在裏頭工作﹔晚上就人影也沒多個。由於口門盤地非常危險,所以從不作對外開放。

12 comments:

aulina said...

elements?

mad dog said...

真係想講, 用親呢個template嘅blog都係咁好睇! :)

李小球 said...

aulina: 唔係啦,呢個牌,真係存在架,佢真係一個地盤黎架,仲好近我屋企,我成日都會經過~
你有興趣,我可以帶你參觀下~ XD

mad dog: 多謝讚賞~ :D

aulina said...

好呀,搵日丫,地鐵沿線真係誰怕誰!哈哈哈!!

md知唔知我同小班隔空同門呀?笑死我呀!

mad dog said...

小球吓嘛, 小班... :)
即同行? 之前識?

李小球 said...

aulina: 好丫好丫,等我搵日組個團參觀「口門盤地」啦~ XD 「口門盤地」近奧運站,又有車去地鐵站,交通方便架~

mad dog: 唔係唔係,我同aulina唔同學校,但係都同時俾某兩位老師教過,是為隔空同門~ :)

lu said...

你應該把這幅照片拿去甚麼甚麼雜誌登(最後一版通常有些奇怪的照片哩...),可能會有$$收!

李小球 said...

lu: 離誌我好耐冇睇過喇,知唔知邊本有呢d咁o既服務呀? XD

小蓓 said...

笑死!!!!!

XDDDDDDD

有種大陸"溫馨提示"中英亂翻譯feel,哭笑不得!!!

李小球 said...

小蓓:見到呢個路標的時候我搭緊小巴返屋企,一見到真係,嘩,眼前一亮,本來恰緊眼訓都即醒 XD

紫熊 said...

"lu: 離誌我好耐冇睇過喇,知唔知邊本有呢d咁o既服務呀? XD "

壹週刊有架.

李小球 said...

紫熊:真的嗎......讓我試試把相片寄去吧
XD