Tuesday, August 28, 2007

小金人擂台賽Day 28:2007年上半年,最得意的一件事

小金人擂台賽Day28
2007年上半年,最得意的一件事


==============================
2007年上半年最得意的一件事呢......呃......好像沒有呢......(抓破頭皮中)

要是真的要勉強說2007年上半年最能令自己開心的事 (得意的事情真的沒有),要算是今個學期在碩士班修讀的兩科都取得兩個B吧。

現在我在某大學唸碩士班,是社會科學學系的犯罪學。之前一向也沒接觸過任何社會科學學系的科目。中學時期不在話下 (我是唸理科班的),大學時期我也沒有好好實踐校長的理念,選的科目大部份都是翻譯系的科目﹔所以當我知道某大學取錄了我的一剎那,即時呆在當場 (因為我面試時亂答一通,又忘記了最初為甚麼要報讀這個碩士班的課程......)。

第一個學期的兩個科目,老師的課堂教學就像火星文講座﹔每堂必讀的參考資料就像土星文字一樣﹔不用說,我的考試成績當然不太好,兩篇交上去評分的短文也相當不濟......

第二個學期,情況稍為好轉,開始明白了老師在說甚麼,也開始對這些沉悶的理論有丁點興趣。雖然我有在考試前一星期開始溫習,但因為上課還是跟同學聊天居多,期末評分的兩篇短文也是三日前才開始做,對這個學期的成績也不敢要求甚麼,只要順利升班就行了。所以,當成績出來的一刻,知道自己取得兩個B,實在開心得不得了。

9 comments:

紫熊 said...

雖然一直都想讀碩士課程, 因總是找不到自己認為適合的科目. 好歹也要投資十幾萬和無盡的時間, 又不想只為興趣. 但為了工作呢, 更加不知讀什麼好. 翻譯這一門實在不想再踏足, 其他專門的科不是說你想讀便讓你讀.....

我也有你相似的遭遇呢. 先前讀了一個法律證書課程,本來就是想如果應付得不錯的話, 可能會繼續升讀. 但功課的成績一直都不大滿意, 覺得力不從心, 決定了不會再繼續修讀法律了. 但最後竟然考試取得很不錯的成績, 真是喜出望外呢! 不過決定不再繼續修讀法律, 保持不變. ^^

kitB said...

我覺得讀犯罪學好型架!!
所以讀中大果陣都有take犯罪學個course (唯一一個,仲要係星期六上午開),仲為左讀果科順便minor左社會學。我覺得社會學其實幾好玩,不過睇reading真係會頭暈.......但就會見識到好多古靈精怪野囉,中和下讀理科既純理論嘛。

Anonymous said...

我都有興趣讀犯罪學,同時對翻譯、語言學、英文、文化研究等等都有興趣

但我想找一些入門課程/看一些入門書籍,看看自己是否真的對上述東西有興趣才報一個碩士課程

李小球 said...

紫熊:其實最初為何會報讀這個科目......我真的忘了 (因為當時同時報了語言學),面試時表現又不好,收到信後我還考慮了很久呢。

不過今次的考試成績實在令我喜出望外呢~ ^^ 好像忽然有心機/動力去完整餘下的一年了~


kitb: 噢......原來你都有讀過社會學的東東......得閒指教指教一下~~~
readings呢家野我真係冇佢符,平時睇書都算做睇得快但係一對住readin就睇得勁慢,重要唔記得左自己睇到邊/不停睇住某一段直到永遠......囧
暫時黎講最鍾意上research methodology,好玩又得意,正~


Guy: 噢......原來你都對呢幾樣野有興趣,第時大家一齊交流下~ :)

都係架,自己搵d書黎睇下先,覺得真係鍾意先報course會好d,費事到時唔鍾意又要上堂真係喊都無謂

紫熊 said...

咁點解你最終唔讀語言學呀??

Anonymous said...

語言學唔好響香港讀呀

李小球 said...

紫熊:因為......佢唔收我,嗚。

娜:咁去邊度讀好呀......英國?

紫熊 said...

咁死啦. 我都有諗過下碩士讀語言學. 不過真係停留係諗的階段.

李小球 said...

紫熊:係啦......唔通真係要跑到外國去讀?
不過讀埋呢一個學年,我諗我短期內都唔會再讀住喇......邊返工邊讀書其實都幾辛苦。