Wednesday, August 01, 2007

小金人擂台賽Day 1:超華麗!桌景大公開!

小金人擂台賽Day1
超華麗!桌景大公開!


==============================



















這是午飯時份在辦公室拍的,所以桌面上才會有個梨子和盛飯盒的塑膠袋。

桌子的左邊是我的茶杯和一公升水壺,大水壺比較方便,一來可以喝多些水﹔二來不用經常跑到茶水間去,又一懶人力作。

右邊的文件堆......又是一懶人力作。因為有些文件沒時間整理/有東西未處理/有東西要拿給老闆簽名......所以堆呀堆,就成了這個小山。後面的是信封和公文袋一大堆 + 參考資料 + 外賣紙 + 各同事的機票紀錄等等。

4 comments:

aulina said...

蠻齊整的呢!

李小球 said...

>aulina:
謝謝讚賞~
因為是辦公室的書桌,所以比較整齊﹔家中那個真的......慘不忍睹。

渣估 said...

原來係 De Loy !

係咪一日做 12 小時果隻?

李小球 said...

渣老闆:(請容許我如此稱呼你)
噢......俾你發現左添~ (心諗:死啦要唔要俾掩口費呢......)
梗係唔使啦~ 此部門不同彼部門,況且我呢d做奴婢o既,五天工作每日八小時就得架喇~