Wednesday, August 22, 2007

五星級大鼠


幾經波折,終於跟J看了《五星級大鼠》。

可能星期二是優惠日的緣故,很多院線都全院滿座,就連第一行都不放過啊~ 最後去了電影中心看9:30 pm那場。

吃過晚飯去了信和打個轉才慢慢的回電影中心去。一進了戲院,剛坐下沒多久,電影就開始了。

我們去看的是英語版,戲中的廚師門都說著一口帶有法國口音的英語呢~ 整齣片子一點悶場也沒有,非常緊湊。動畫真的畫得很細緻,食物真的畫得非常吸引﹔Remy在下水道「衝浪」的一場真的非常迫真﹔老鼠們的毛色相當迫真細緻呢,眾鼠奔騰的場面嚇得後排的女生們尖叫起來﹔巴黎的景色也畫得相當迫真,看的時候真的以為自己身在巴黎呢~ 很喜歡片子的配樂,很想把OST帶回家......

3 comments:

紫熊 said...

我都話好睇!

自monster inc 開始, d 毛毛就畫得好真, 所以入場之前都對呢套的graphic 好有信心.

我覺得扭蛋相對套劇的造形, 好似扭蛋冇咁好...

我尋日又試0左兩款口味啦!

aulina said...

moov :)

我買咗隻game成個禮拜都未玩。仲同班死馬騮搏鬥緊。

李小球 said...

紫熊:係呀係呀~ 由monster inc開始,pixar的動畫越畫越好,越黎越迫真,佢連濕左水的毛都畫得超真實啊~~~

扭蛋真係唔算太靚,特別係四個廚師,對眼細到呢......一點咁架o乍,整得又鬼死咁求其......(但我最後都花錢儲齊一套囉......)

你試左邊兩款呀~?

aulina: 噢......原來你買左隻game~ 其實我都心郁郁想買架......
佢係屬於mini games丫,定係點架?