Thursday, August 23, 2007

食啊,食

昨晚做完運動回家,不知怎的,餓得要命﹔但因為快到睡覺時間,喝了三杯夏枯草就睡了。
今早醒來,餓得要死,人又渾渾噩噩的不太舒服,還要吃了一個酸汁蒟弱麵,人就更加不適。回到辦公室,整個早上也吽北北的,吃了粒糖才回過魂來。

在從未這樣餓過的情況下,失去理智地買了堆吃的:

(1)

午飯過後,依然肚餓,又想吃點甜的﹔買不到我想買的tiramisu,便買了一盒marcaron。一盒十個款款不同,由右至左下至上: pistachio/rose/earl grey/green tea/coconut chocolate/blackcurrent/coffee/caramel coffee/grapefruit/olive
率先吃了olive和green tea,olive沒有橄欖油味 (他們聲稱是有加橄欖油的說)﹔green tea很濃茶味。不過兩款,甚或是全部,也是甜甜甜,吃完後灌了差不多1L水。
(2)
游完水往巴士站途中,忍不住走進了一家零食店,買買買,最後買了好幾十塊。應該,或希望,可以吃上好一會吧。
內容: saladice餅 x 3 (蕃茄芝士味 + 南瓜味 + 藍莓蕃薯味)/薄燒百力滋 x 2 (綠茶味 + 明太子味)/草莓糖/迷你窩夫

13 comments:

mad dog said...

咁多macaron, 好貴! 我嗰次買咗幾個細嘅返屋企, 個個都話太甜, 好彩無買大架啫. 我幾鍾意食. :)

李小球 said...

mad dog: 都幾貴架,計返起13蚊一粒,一陣風咁就食左落肚......不過間唔中都係要有d貴夾唔飽落肚先得o既 XD

雖然佢係甜,但係我又鍾意食喎~ 你食過邊度的macaron呀~ :)

Unknown said...

明太子味百力滋幾好食架喎

李小球 said...

Gabriel: 真的嗎......我本身都鍾意食明太子所以先買架o乍~ 佢仲話加左北海道男爵薯仔落去整添~

Guy said...

macaron這東西,看樣子都覺得很甜…甜死那種...

李小球 said...

Guy: 我覺得佢都ok喎,唔算死甜﹔只要避開白朱古力餡嗰d就可以喇~ 同埋擺左o係雪櫃之後食冇咁甜

紫熊 said...

綠茶味百力滋, 我以為香港冇, 買0左番黎做手信添! 衰0左.

李小球 said...

紫熊:呢款係薄燒黎架,個樣扁扁地架﹔佢話有加入黑糖蜜......係咪唔同款架~

mad dog said...

seibu嗰間Great裡面嗰啲囉.

mad dog said...

應該係fauchon.

lu said...

marcaroon我勁唔得.都係少吃多滋味. :)

Unknown said...

我都覺得黑糖好得

等我試下先

李小球 said...

mad dog: 咦......如果係Great裏面嗰間,似乎大家試的係同一間喎~ ^^

lu: 我平時都唔太嗜甜,不過間唔中都會食d好似macaron咁甜的東東~ =P

Gabriel: 黑糖真係掂架,有一次去京都食過一個黑糖葛條,好味到呢~~~~~~ :9