Thursday, August 16, 2007

桜みち試味報告

由於心情欠佳,谷住道氣,替那群該死的辦事前先去新開了沒多久的桜みち試試他們的どらやき。


這次買了三個不同味的:

(1) りんご生カスタード (220円/HK$14)

這個在飯後已經吃了。餅皮超鬆軟﹔蘋果肉清甜,custard cream非常香滑又不會過甜,好吃得來又不飽滯。

(2) いちご生カスタード (220円/HK$16)

晚餐1號,入口盡是香滑美味的custard,吃到中間有一大粒酸酸甜甜的士多啤梨,剛好中和custard的甜。

(3) 黒胡麻きなこ (HK$12)

這個可能是香港獨有吧,在他們的網頁上沒有這個口味呢。聽店員說,きなこ是黃豆茸,一咬下去,感覺比較乾身一點,還有不知怎的黃豆茸很有芝麻味﹔但是芝麻那部份卻像豆茸,很奇怪。不過整體來說還是好吃的。

溫馨提示:這幾個どらやき都要冷藏,要吃的時候,從雪櫃拿出來就要吃了,不然放太久的話餅皮吸收得太多水份會變得黏口,不夠好吃。

15 comments:

aulina said...

我路經過見到喎!咁我知你邊度返工喇,哈哈哈!

我等返返屋企會自己整。

李小球 said...

aulina: 噢......俾你知道左我邊度返工添,哈哈哈哈哈哈~

噢......你屋企有整佢個餅皮的材料嗎......好厲害啊~ *0*

紫熊 said...

我應該同你好近.... 早知lunch 黎睇. 可以頭先去買. 放工又約0左人. 我諗要下個禮拜先去得添.

aulina "路經"?? 你幾時係呢頭?

lu said...

aulie應該唔經boh...

紫熊應該也有點遠 (你跟我比較近!)

日本人很厲害呢,把這麼簡單的東西都可以做出這麼多變化!

李小球 said...

紫熊:噢......原來你又係o係呢區返工o既,唔知行出行入會唔會撞到你呢?

其實佢仲有好多種味架,不過一次過試唔到太多,其他味就靠你喇,嘻~

lu: 咦......似乎大家的工作地區都係附近喎~
係呀,佢d餡料真係種類繁多架,我今次淨係試左三種口味o乍,仲有好多我都想試架......

紫熊 said...

我可以沿住條天穚行番office 架. 我想試個樣綠茶紅豆!

lu - 咩你知我返邊架咩? @_@

李小球 said...

紫熊:哦......咁我大概知你公司的所在區域喇......原來大家係一天橋之隔,哈。XD

我都想試綠茶紅豆架,不過最後冇買到......下星期要試下先得~~~

lu said...

紫熊...原來你是可以走天橋過去.我還以為是另外一邊呢.那你是在小球跟我的中間囉.

上次我去台北,我朋友也買了很多銅鑼燒給我吃.下次讓我也是一下這個,看那裏的好吃些. :P

紫熊 said...

lu - 我越來越不明白你的office 在哪兒呢... 我的在你和小球妹的中間. 但我再"上" 已經係住宅區架啦喎.

小球妹 - 你也在讀日文嗎? 我在你比較舊的一篇見到你有提. 你不知道你會不會看舊文的留言. 所以係呢度再問一次.

lu said...

小球好像是12月要考試,不過沒說考哪一級.

嗯,這樣說吧...實在中間,不過不是在直線的中間.我是比較靠海的...

紫熊 said...

lu - 呵呵. 我地係人地地頭吹水. 小球妹番黎見到激死佢. ^^

大概明啦. 哈. 我地office 又近, 屋企又近. 會唔會真係成日擦身而過呢.

lu said...

哈哈...我們提供免費娛樂呢.

可能呢.不過我還是不知道你住哪個方向. :P

但是你應該是坐地鐵上/下班吧?我不是呢,所以機會又減少了.

李小球 said...

唉呀......只不過係行開一陣o者,返到黎就搞成咁喇 XDDDDDDDDD

紫熊、lu: 我呢度歡迎你地黎吹水架~~~ 隨便坐隨便坐~ ^^
我地三個的office真係幾近喎......我成日都會由office行去中環o既,可能大家擦左幾次身都唔知添~ 哈~
你地屋企o係邊區呀......我o係油尖旺。

係呀,我今年十二月會考四級,不過我成日都搞唔清d助詞點用......囧

lu: 你快d買黎試下啦,睇下邊種好食d~~~

Unknown said...

好好食喎

又要試下先

李小球 said...

gabriel: 係呀,真係幾好食架,你快d去試下啦。