Thursday, August 02, 2007

有關Banker的迷思2

中午時份又繼續跟AY同事討論袋鼠馮的「冇cash事件」。經過我們連番詳談,終於得出另一結論。

AY同事: just now they go to buy their lunch, i heard someone said '你有錢丫嘛?'....don't know who said that~
我: really???????? he's so funny~~~~~~
我: 佢應該問清楚: 你有cash丫嘛
AY同事: 應該係..因為答人果個人話: 我用八達通!
AY同事: banker都唔鍾意cash~~
我: 下? 勁喎......終於唔係答: 我用卡
AY同事: d banker 都係鍾意成日調動資金同計 cash flow 架喇
我: 唔係呱......唔通佢日日都要計過自己cash flow/調動下自己d資金先會俾自己用cash???
AY同事: 佢地要maximize capital return, 買幾蚊野都要有兩個月credit terms~
我: 唔係呱......即係佢地兩個月前已經要set 好budget?
我: 唔怪之得佢去外國冇錢用啦......因為個budget唔包括呢樣野在內......
AY同事: 所以佢係 banker 我地唔係囉~~

No comments: