Thursday, August 23, 2007

新玩具

(1) 新配的太陽鏡。趁著上週末太陽露面時,急不及待拿出去玩了。有點重,不過很喜歡就是了。
(2) Playmobil太空人。上週末「參觀」數碼港時媽媽買給我的。回家替太空人們試戴頭盔也試了好一會......要給他們的制服襯色嘛......

(3) Keith Haring鉛筆頭 (?!)。數碼港紀念品2號。鉛筆還未刨......

(4) 《交響情人夢》漫畫全套。努力追看中。

(5) 木刻熊原子筆。C小友從加拿大帶給我的手信,穿著軍裝 (?!) 的熊樣子很有威嚴,很可愛呢~~~

(6) Ratatouille扭蛋全套。幾經辛苦,終於都集齊一套了,嗚。

(7) LOMO Smena Symbol。從阿虎拍賣場得來的,入了菲林,還未開始試玩。希望週末會陽光普照。

11 comments:

aulina said...

失守喇失守喇。近月尾症候群。

lu said...

很厲害哦...真的都是玩具耶!!!

李小球 said...

aulina: 係,臨月尾真係唔知點解購買慾會高漲好多......:( 無無謂謂消費實錄應該呢個禮拜先出文 XD

lu: 好明顯......我專係買埋d唔多等使的東東......

Unknown said...

你果三個Playmobil太空人後邊寫住brokeback mountain,我覺得佢地應該係斷背既……XD

李小球 said...

Gabriel: 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~ 唔係啦~ 最右邊嗰個係女仔黎架~ XD

mad dog said...

嘩, 你媽會買玩具俾你? 真幸福!

紫熊 said...

交響情人夢漫畫好看嗎?

恭喜儲齊全套Ratatouille!

李小球 said...

mad dog: 查實呢個玩具係舅母慫恿佢買俾我o既,嘻嘻。

紫熊:好睇呀~ 好想搵返書中的歌黎聽啊~~~
而家睇到第14期喇,仲有4期~ ^^

lu said...

套交響情人夢漫畫係中文定日文架?

李小球 said...

lu: 係中文黎架......你要睇嗎? ^^

lu said...

嘩,小球,你真係體貼啦,竟然問我要不要看.哈哈...有空也可以,不過暫時還是不要的好了.

到時候再問你借?不過不用怕我不還你就是了. :P