Wednesday, August 15, 2007

星期三短打

(1) 晚上去了TGI Friday's慶祝洋妞生日,給分配到一間雪房去,冷氣大得要命。
Wing Wing帶了她的小黑來,壽星女開心得不得了,做了一整晚babysitter。不過小黑確實很活潑可愛就是了。:)
不過TGI的食物認真麻麻,除了薯條和chicken quesadilla以外,其他食物不太好吃,又貴,每人盛惠185個大洋,唔得囉......還好有Leader買的tiramisu。

(2) 又扭蛋! 又是Ratatouille~ 今次又有兩隻不同的,嘻嘻。我只想多用20大洋扭出其餘四隻~!!!

(3) 想買CD,晚飯完去HMV看時都有一兩隻CD想買,不過還要忍多一星期,等出糧。

7 comments:

lu said...

你好!我是從aulina那邊連過來的 :)

ratatouille扭蛋你欠那幾隻??

李小球 said...

lu: 你好你好~
我現在有拿木匙的Remy、Linguini、Colette (?!) 和扭蛋紙上的第四隻鼠......還欠Remy、拿著芝士的Emile (?!)和另外兩位廚師 (唉因為我還未看所以不太清楚他們的名字啦......sorry sorry)。

lu said...

咦...你要不要我那隻Django (Remy的爸爸)? :P

在我那篇無無謂謂消費裏有幀照片

紫熊 said...

你今日唔係都要寫金人架咩???

lu 好似好想快d 將隻老鼠脫手咁喎. ^^ 我有一隻架. 不過好 common 我估小球妹一定有 (最重要係我唔知pat 0左去邊hehe).

李小球 said...

lu: 唉呀......鼠爸爸原來我已經有啦......(噢......原來佢個名叫Django......齋睇日文拚音真係估唔到)
似乎你真係唔鍾意
我睇下搵唔搵到善心人幫你接收左佢啦

紫熊:係,不過今日個題目好難,問我想變成邊一個卡通人物/漫畫人物......我唔知喎,唔好問我得唔得呀 T-T

紫熊你叫我小球妹,真係親切架o者~~~ ^^

lu said...

哎呀...俾你地識穿左tim :P

李小球 said...

lu: 哈哈哈~ 放心啦,我嘗試搵下人幫你收到鼠爸爸啦~