Tuesday, December 11, 2007

Teresa Festival



今天沒帶飯,外出午膳後想起上星期五去買包時經過的餅店,便特地去走一轉。他們的餅偏大件,如果是普通大小的話是很厚很大件的。由於普通大小的不合心水,最後選了兩件迷你餅,都是芝士餅系列來的。



試味報告:

vanilla cheese - 第一口吃下去時會覺得芝士味偏淡,再吃下去會越來越重芝士味,但整體上不算太濃,亦不太吃得出雲呢拿味

black sesame cheese - 應該是用了朱古力味餅底,所以很濃朱古力味﹔吃得出是芝麻卻吃不出芝麻味﹔質地比較實,芝士味比較濃,不過吃起來不太像cheesecake,似普通切蛋,很乾,很「鞋」

最重要的是,吃著吃著,一看墊紙,怎麼會那麼泛油?!兩件蛋糕的餅底部份都很油啊,是我最怕的油啊......

真的泛油的說,就像面油紙一樣......


我覺得,你收得我二十個大洋一小件餅,是不是應該弄得再好吃一點呢?怎麼簡單一件芝士餅也可以弄得泛油呢?還要不是驚為天人地好吃,會不會有點兒那個呢......

9 comments:

rice said...

我看到這些蛋糕,比較肯定的是我不會買 @@
樣子已經不大吸引了...

aulina said...

好homemade感覺……但我整的話一定會好味d囉……

aulina said...

話時話佢vanilla果件好似真係用咗vanilla pod(見到黑色點點),起碼唔係精油,算交足貨咯。

至於餅底,比例是牛油 + 餅乾碎1:1,加上餅乾碎本身有油……一係你以後都係放棄cheesecake把啦。:P

李小球 said...

飯飯:呃......這個......我通常不會以貌取餅的 :p 不過真的沒有嘩一聲那種感覺囉......

同門:我知你整的一定會好味好多~ ;)
都係,我就係見佢真係用雲呢拿籽先買架,點知食落冇味o既......
哈哈哈哈哈哈,咁平時食cheesecake見唔到油丫嘛,今次見到成張面油紙咁真係嚇一嚇 :p

Anonymous said...

aiya...
仲以為呢間會好好吃tim...
之前見一整個芒果蛋糕要~$300而冇買...

李小球 said...

Johnny仔:o係門口望就覺得佢好好食o既,不過呢兩件芝士系列唔係好得囉......:(
佢d餅其實偏貴架,普通大件的要29蚊架

lu said...

how come all these cakes are becoming more and more $$$$ @_@

and you didn't finish the two pieces by yourself, did you? :P

紫熊 said...

呢間係生日蛋糕. 好似NAPOLEON 個種好味架. cheese cake 未食過, 本身唔特別鍾意嘛~

李小球 said...

lu: yea...so expensive for such a small piece of cake @___@

horhor...sorry, i did finish the two pieces by myself~! XD

紫熊:真的嗎?我去買的時候都見到有napoleon呀,不過我驚食到好"lea hea"先唔買o乍......
cheesecake真係唔太得,你唔食都可能係一件好事 :p