Saturday, December 08, 2007

週末牢騷碎唸唸

(1)
我想知道,昨晚是不是颱風襲港了,怎麼金鐘站月台會站滿人?下樓梯時見到這個場面我的下巴都嚇到跑掉了......最後要等五班列車才能擠到上車,還沒站穩後面的阿伯又不停的在推撞人,新鞋子還被踩到了!下車的時候又要推開人群才能擠出車廂,真的很!可!怕!

(2) 另,很怕別人站在電梯口不讓人出去,已經說了不好意思還要站在電梯口而完全沒有讓開的意思的人真的超討厭!

(3)
公司開始有聖誕佈置,靜雞雞竄出去買完椰撻菠蘿包回來時見到電梯大堂遍地到乾草閃粉小珠!佈置的人跟聖誕裝飾有仇嗎?

(4)
金鳳茶餐廳的椰撻,跟我心目中的椰撻樣子不一樣。批皮跟餡料很「疏離」,一點也不甜,也沒有椰子味,竟然有點花生味......其實會不會不是椰撻來的呢?

還是雞批最好......

(5)

峰壽司的飛魚子手卷,飛魚子滿瀉!

(6) 看電視時認真地看完小肥大碟的廣告,他那皺著眉閉著眼唱歌的樣子很有趣,嘻嘻。

(7) 又,爸爸在看完小肥廣告後,說了一句:「佢叫咩名話?小咩話?小豬呀?」(我:佢叫小肥呀,小豬!)「哦,小肥豬!」

(8) 唔覺意聽到餅小姐T的歌My cup of tea,好。難。聽。一定不是我杯茶。她那個新形象我已經別不消的了,她唱歌是還要用一把似斷未斷氣的聲音來唱一首比較高音的歌,很難頂。耳朵受難,現在想起也打冷震

(9) 近來好喜歡吃喇沙,在餐牌上一見到就要試,雖然質素真的很參差。還是喜歡灣仔的喇沙店和家附近的喇沙店,超好吃,好喜歡那個湯的味道。

6 comments:

rice said...

換了版面嗎?
近日真的多人到爆,怎麼香港的人都跑到街上去?
個菠蘿包ok wor~

aulina said...

好多人呀!!!!

d魚子仲有冇誇d???

Anonymous said...

金鐘次次放工時間都是這麼多人的說...

我放工若要過海,我會選擇到中環轉車

紫熊 said...

我星期五個日, 係老銅出. 係月台個d "自由人"一見開門即刻湧進來, 我幾經辛苦先擠到出來.

你爸爸很搞笑. 小肥豬~ 不過, 話時話, 我覺得小肥呢個名好怪. 又唔得意, 我到而家都唔知佢咩樣~

我都鍾意喇沙... 唉. 呢輪胃痛唔敢亂黎. 以前係pp foodcourt 有問好味架都, 但自從foodcourt 消失以後, 就唔知去0左邊. 我反而唔鍾意正宗有螄X (唔記得點寫) 個d... 唔正宗得豆腐pok, 魚肉, 蟹柳, 我就最鍾意. 搵日一齊去??

Anonymous said...

那個耶誕佈置真的很好笑...做得一副心不甘情不願的樣子,哈哈!


這樣的"週末牢騷碎碎唸"很有意思啊!我好想模仿啊~~下次我也來開個新分類好了:「青小鳥唉唉叫」之類的XD

李小球 said...

飯飯:嗯,之前個版面睇到有d悶,咪轉下囉
不過始終都係波點好
係,仲要係度度都咁多人先恐怖
佢地的菠蘿包係ok架,係個椰撻......

aulina: 係多人到癲!成個月台針到插唔入!
我都係第一次食呢個手卷,d魚子真係滿瀉架!

Guy: 平時都多人,但係上星期五真係......好似打風咁多人,成個月台都塞滿人,連電話都打唔到!
本來都係咁諗,不過約左人就遲到,所以冇去中環轉車......

紫熊:嗰種逆人流而出的感覺好恐怖......

係,佢尋日見到呢個廣告,終於都講得o岩喇 XD 不過小肥個樣都幾普通,個名都幾普通,但唱歌幾好就真o既

我食親的喇沙都冇螄x(我都忽然唔記得左)o既。好喎,搵日一齊去食喇沙丫~ ^^

青小鳥:對,不知為甚麼會弄得一地殘骸,太令人驚訝了,哈哈~

對呀,這樣子可以隨便寫甚麼都行~ 你那個分類的名字很好呢~ :p