Monday, December 24, 2007

兩熊相遇



左熊:(手在推著)行咁埋做咩o者你!
右熊:唔好咁啦,我有野想同你講呀。
左熊:咩o者!有野你就講啦,扭扭拎拎!
右熊:我......想唱首歌俾你聽丫嘛。
左熊:你唱就唱啦!
右熊:好啦,我唱喇。不如你又一齊唱啦。
左熊:好啦好啦!煩到死!
右熊:準備喇。一!二!三!
We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
And a Happy New Year~


小球祝大家有個快樂聖誕~ ^^

13 comments:

lu said...

熊仔好可愛呀!!!是放在你家的嗎? :P

祝小球也聖誕快樂,假期愉快!(食多d!! :P)

Unknown said...

Merry Christmas~~
貼唔到圖…orz…

aulina said...

happy holidays!

Anonymous said...

小球聖誕快樂呢!!!

哈, 話說我一click 進來時以為去錯網頁, 看來子大人建造的形象實在太深入民心了...

Anonymous said...

Merry Christmas!

Anonymous said...

Merry Christmas!

今年聖誕因為小囧而變得很有意思,還是要講句很高興認識大家!

新年將至,都祝你新年快樂!事事順心!

李小球 said...

lu: 不是啦,是去人家的店明拍的,哈~
謝謝啦~ 聖誕我真的吃了很多......

冰子:多謝你~
(呃......其實我都唔係好知點用)

同門:謝謝你~ ^^

yan: 謝謝啦~
哈哈哈.......其實我都鍾意熊仔架,不過紫大的形象實在太深入民心了~

mad dog: 謝謝你~ 去福岡玩得暢快嗎~

瑩:也很高興認識你呢~ 想不到參加小金小囧會有不一樣的體驗~
也祝你新年快樂~ ^^

Anonymous said...

幾開心呀! :)

李小球 said...

mad dog: 睇你個遊記都覺得你玩得好開心呢~ ^^

rice said...

我好遲tim
祝你新年快樂啦唯有...哈哈

李小球 said...

飯飯:唔遲唔遲~
都祝你新年快樂 & 進步~ ^^

紫熊 said...

我偵察到呢度有人講我壞話 XDDD

我兩隻熊同你兩隻熊可以開一枱麻雀喎. 不過我最細個隻好蠢, 而家仲未識講野....

你呢兩隻係邊度買架??

李小球 said...

紫熊:冇呀,邊有講你壞話呢~(左望右望)

呢兩隻熊係o係人家的店度影架o乍,我冇帶佢地返屋企呀......
不過我家都仲有幾隻熊,都仲可以同你兩隻熊開枱 :p