Friday, December 28, 2007

242526

延續上星期的吃吃吃,聖誕期間當然又逃不了啦。聖誕前夕大頭老細請飲茶﹔當午餐還未消化完畢六時又去吃上海菜﹔聽完音樂會後又帶了表弟去吃gelato(表弟一次過吃了五球gelato!)。聖誕日晚上大食會,之前吃了午餐下午又吃了薯片,晚餐的食物又異常豐富和量多,被迫吃了很多很多。拆禮物日早上才吃了隻粽不夠一小時後又吃午餐了﹔晚上又去吃上海菜......

結果?又是爆肚收場囉。 XD

不過整個假期的重點並非吃吃吃,而是要陪我的表弟妹玩。四個年齡分別為4歲半、12歲、13歲和14歲的表弟妹可真的是精力充沛。那三個十來歲的每天都叫我陪他們席地打麻將,又拉又扯的﹔4歲半那個更日夜纏著你,要抱要轉,閒時更走過來伏在你背上又摸面又玩頭髮又拍又搖﹔拆禮物日那天還要陪4歲半、13歲和14歲去冒險樂園玩......

陪小朋友玩,比上班還要累......

5 comments:

rice said...

好激動的食食食
小朋友精力係好充沛的...

紫熊 said...

小球妹好多愛心...

我肯定冇咁好心機應酬d 細路. ;-p

李小球 said...

飯飯:所以......我覺得自己月巴左好多!
佢地真係好精力充沛,我就黎俾佢地扯開一舊舊了......

紫熊:冇辦法,表弟妹係要應酬的,話晒d舅父舅母o係度......

lu said...

真的很厲害耶...我已經覺得我這幾天吃了很多了... :P

小朋友...他們會尖叫嗎?不會的話,是還可以接受的.跟4 1/2的那個玩到一半可以裝死說很累呀.哈哈 :P

李小球 said...

lu: 我......係大食怪 XD

咁好彩佢地又冇尖叫,都幾乖o既。
唔得啦,扮累的話4 1/2係唔會理我架下......