Monday, December 17, 2007

又到聖誕

今天早上,代某同事收下這個聖誕禮物籃。



我想同事是公司內惟一一個會在節日收到禮物籃的人吧。老闆至今也還未收過任何類似的東西呢。似乎某銀行客戶的出手很闊綽,中秋時才又收到一個生果籃......

禮物籃的樣子不錯,一大盒的,裏面的東西全都是吃的,就肉眼所見,有樽裝德國腸、茶、紅酒、rostini、聖誕麵包、butterscotch、芝士蛋糕......


才收完禮物籃沒多久,就要到樓下去替一位北京老闆買見大客的禮物。那個客戶真的很大吧,要出動到CEO去見,禮物也要買Hermes的圍巾......就連老闆也說,「如果佢唔講明係Hermes,我諗住去Burberry買條架o乍,我自己都未捨得買Hermes啦」。

既然老闆名正言順給我機會去購物,那我當然大模斯樣地十二時未夠就竄到樓下購物去。最後問過北京老闆便速決了店裏惟一一條,也是惟一一款的灰白色的cashmere圍巾。那條低調得要命的圍巾,很滑,很滑。

最重要的是,能夠在零消費的情況下滿足一下聖誕前的購物慾,才令人最高興。

5 comments:

aulina said...

完全可以感受。有一年代部門買春茗禮物,一路買一路碌卡,分我賺哂錢唔係我俾,二十萬個正!

blue said...

點解你會收到個咁正的禮物籃架呢?

Anonymous said...

嗚....我最多都係去百佳掃, 再唔係就係去鴨寮街掃電子器材, 雖然係讀紡織但都唔會去掃其他野的呢! (其實我也沒那個興趣就是了....)

rice said...

嘩,太正了
個禮物籃...
最鐘意代買禮物,仲要唔駛諗咁多就買貴野果種

李小球 said...

同門:冇錯,唔使自己俾錢之餘又可以賺分又可以滿足購物慾,正呀~ ^0^

blue: 個禮物籃的主人唔係我,係另一位同事
不過我都獲分派到兩盒餅,嘻~

yan: 我都係咁o岩今次有d咁好的掃貨機會o者,可遇不可求架~

飯飯:個禮物籃,好野黎架~ 我都獲分派到兩盒餅餅~
冇錯,我又點會去H店買d咁貴o既野丫,今次去「體驗」下幾好呀~ :p