Wednesday, December 12, 2007

做人唔好太低B

(上述標題好像是來自子華兄於某劇集的金句之一,如果錯漏請指正)

晚上去完Slava's Snowshow回家,因為雙腳太累的關係,先窩在沙發休息一會。電視正播著勁多金曲那個甚麼甚麼選拉票活動,部份歌手都要講講自己的心水歌曲。

有一堆歌手都說過以後,便輪到一隊叫"Eternity Girls"的女子組合了,當主持人鄧生問及她們的心水歌曲是哪一首時,她們四人立即興奮地大聲說:「我地的心水係Eason的Crying in the rain!!!」

聽完她們的答案,那一刻我立即呆掉了,再望望電視螢光幕,陳生正在意義不明地笑著。

四位小姐,我只知道陳生的歌叫"Crying in the party",亦有另一首歌叫"Singing in the rain",可是我完全不知道陳生有一首新歌叫Crying in the rain!!!!!!!!!!

那一刻,我不住有懷疑那四位小姐是不是真的喜歡這首歌......

10 comments:

Anonymous said...

好彩得你證實,當時我好似整緊餅……仲以為自己聽錯。

李小球 said...

同門:你冇聽錯,佢地四位小姐真係搞錯左......我都即時O嘴mode。

rice said...

我好想搵返黎睇返tim
太搞笑了

李小球 said...

飯飯:快d睇返啦,包保你又加入O嘴的行列 XD

Anonymous said...

Eternity Girl是乜水?

Anonymous said...

哈哈哈,笑死我,班女勁低B........要上youtube睇下先~

Anonymous said...

黃子華原句應該係「若要人不知, 唔好太低B」。

哈,可能佢地覺得crying in the rain 個意境好好呢! 你諗下, 落緊雨雨水混和淚水的情境真係既慘情又浪漫呢...

李小球 said...

Uncle Ray: 聽講話係專唱福音歌的,o係紅隧口有好大塊廣告版架!(實在我都唔知佢地係乜水)

kitb: 係喎,真係好低b,我聽到即刻O咀
如果你有now得金可以去睇返~ ;)

yan: 多謝指正~ ^^
呃......唔係呱,個意景應該係好o既(哈哈哈哈哈哈)但係家陣係揀歌喎,咩事先~

Anonymous said...

>意義不明

哈哈哈哈...我中意哩句!! XD

李小球 said...

lu: 呵呵呵,我不便胡亂詮釋陳生的笑容嘛~ :p