Monday, December 31, 2007

拜拜 07。Hello 08

一轉眼又來到了零七年最後一天了,是時候來個年末總結。

(1) 忽然愛上了看舞台劇,跟前飯腳同事一起淪陷於此。
(2) 近視繼續加深,幸好散光維持不變,繼續連隱形眼鏡也戴不到(aka戴了等如沒戴)。
(3) 很高興認識了鮮奶博的你你你你你你你你你你你、blogger的你你你你你、小金人的你你你你你和小囧人的你你你你......(是你啦,不要四處望),還有豬talk和豬喵的你你你你你,令我那沉悶的生活生色不少,謝謝你們啦~ :)
(4) 終於打破悶局,換了兩次髮型,又回復短髮生涯了。
(5) 發生了那件事以後,家中各人的關係表面上回復和諧,但我覺得還是處處暗湧,唉。老媽依然情緒低落,唉唉。
(6) 六月發神經跟前飯腳同事跑去澳洲遊,好好玩,愛上了潛水。
(7) 身體算健康,不過年中來了一次腸胃炎,瘦了﹔經過幾個月暴食又月巴了,嗚。
(8) 於現司工作了一年多,總括來說還可以啦。前飯腳同事經常說這裏是EQ訓練場,所言甚是。太多令人發笑/憤怒/不開心的情況出現,見得太多,人都麻木了。
(9) 同事們相繼離開加入,請三個走三個再請四個又走三個,七國咁亂。
(10) 無驚無險碩士班又過一年,還有一個學期就拜拜了。
(11) 世界真細小,忽然遇見預科同學,又忽然發現很多很多巧合。
(12) 人越來越摺,見來見去也是那幾個朋友。
(13) 開始追看電視劇集,常常呆坐在電視前。
(14) 書越買越來,但看來看去也是新的那批,舊書繼續封塵。
(15) 忽然愛上大件飾物,做個浮誇人。

預祝大家08年快樂,又紅又閃!

8 comments:

rice said...

我笨了 哈哈
祝你新年快樂呀,今晚唔好比人夾到~~~ :p

aulina said...

新年快樂,繼續身體好過舊年!

Anonymous said...

我和你的12 一樣!! 越來越摺了....v_v'

新年快樂呢!!

(以下才是重點)
我地約左13號朝早十點黎紅磚大學打壁班, 你有興趣就俾個email 我啦~

李小球 said...

飯飯:唔笨唔笨~ 我同幾個朋友半摺地過左個除夕,唔使同人迫,yeah~

同門:身體健康呢個真係好重要,多謝你~

yan: 我覺得我真係越老越摺......
好的,我陣間俾個貓郵你~

紫熊 said...

如果「你」字與實際人數成正比, 看來你與最多鮮奶國子民有交往呢. 嘻嘻

點解你戴唔到con 呀? 不是有散光的嗎? 因為弧度唔岩嗎?

李小球 said...

紫熊:都係架,你睇下我右手面嗰堆link都知,好多都係鮮奶國子民呢~

我散光好深架,又有近視,普通散光con配唔到﹔另外視光師姐姐話散光con其實係有幾條線定住個焦點架,我呢d散光太深個焦點一郁左就睇唔清楚,所以戴黎都冇用......

Anonymous said...

啊~~我來拜晚年了^^(是說2月還要來拜一次就是了:p)
能去澳洲潛水好棒啊...我也想去澳洲@.@

Anyway
祝小球新年快樂
2008年也要繼續暴衝啊!!!

李小球 said...

mad dog: Thanks! Happy 08 to you~

青小鳥:不遲不遲,有心未怕遲,嘻。
潛水真的好好玩呢,有機會你一定要試試看喔。

謝謝你~ 也祝你新一年快快樂樂,事事順心~ ^^