Monday, December 17, 2007

火爆電話夢遊飯局

上海一名負責people management的同事(姑且稱她為R吧)忽然手痕腳痕心痕......,給香港上海和北京的admin姐姐們來個每月一conference call,今天開始第一次電話會議。

內容都是那些極為沉悶、我已經聽了無數遍的分工(因為香港只有我一個back office同事,很多時要支援其餘兩地的老闆們,不用你說,我也會自己去了解)和一大堆非常假大空的目標﹔而最最最令人氣憤的事,為甚麼在請假的程序上R小姐也要摻一腳呢?本來老闆對於我申請年假一直抱非常自由的態度,只要你提早三數天跟她說一聲就沒問題的了,對於你放多久會去哪裏她是不會過問的﹔但現在,R小姐竟然要我們先問准老闆,再要她批准才可放假,還硬性規定一次不能連放超過三天!

究竟發生甚麼事呢?天呀,怎麼連請個假也要這麼麻煩呢?


再晚一點,就是我們部門第一次team dinner,大大老闆亦從上海來了,順道跟同事分享一下過去的經驗和來年的目標。地點是在我司附近、某經理聲稱是「名人飯堂」的酒家。本來老闆想在酒店吃的,可是R小姐定的預算太低,最後惟有選了這家酒家。

整個飯局,除了老闆以外,所有出席的大粒佬都在說廢話,將部門的未來發展說得天花亂墜,又不停的讚揚部門的成就有多好多好,令CEO如何如何的滿意﹔最變態的是,極之長氣的大大老闆,竟然叫大家作自我介紹囉。基於在坐的所有同事都認識我的情況下,為甚麼還要迫我介紹自己呢?我還可以說甚麼呢?

幸好酒家的菜算美味,在大大老闆發表長篇大論之時,除了不停發白日夢以外,還可以寄情於吃吃吃之中。

8 comments:

aulina said...

提提你,香港勞工法規定,年假多於x天的長期性聘用員工,每年需要有不少於一次連續7天的長假。詳情請check僱傭條例。認真的,每次不可以放超過三天假是犯~法~的!

李小球 said...

同門:多謝你提點!剛o岩check左,年假數超過10天就要最少連續發放7天年假!
我年假數超過10天......咁佢一定要俾我連續放7日先得啦~

aulina said...

客氣!轉工轉得多真係有好處,就係好熟d例。XXDD

(而家可以隨時大佢呀!)

李小球 said...

同門:哈哈哈哈哈哈~ 同門你不如得閒寫返篇「轉工的好處」啦~
(冇錯,最緊要係可以大佢佢佢佢佢!)

blue said...

有咩不滿咪同佢講: 我問下勞工處先

佢仲驚過你

李小球 said...

blue: 那個R小姐係內地人,我唔知佢驚唔驚呢家野~
不過好彩有你地教路,而家我可以兇返佢轉頭喇~ ^^

紫熊 said...

我都好怕呢d 政治的飯局.

今日我office 有party 呀. 諗起就好累, 要嬉皮笑臉~ 唉~

放假個度, 我覺得你可以同你老闆傾下. 我覺得如果你真係有旅行計劃, 早d 通知佢, 冇話冇得放超過三日羅. 呢個規定係咪全公司適用先? 大粒個d 係咪都唔俾放先?

李小球 said...

紫熊:係悶到我傻囉,d大粒佬又不停咁講廢話,哎。

我部門一向都冇乜呢d野搞o既,好彩~

R小姐淨係針對我地呢d admin姐姐架o乍,佢又唔係大粒......我老闆一向都唔多理我地放假架嘛,真係丫!