Tuesday, December 18, 2007

臨老學__ __之越老越多心

見同門和冰大寫得這麼高興,我也要來摻一腳!

一向都喜歡學這學那,只可惜每樣也是三分鐘熱度﹔就算是要付錢上課的話如果老師教得不好的話大概都會避不過逃課的下場......

零八年想學的有:

(1) Photoshop
當人人都在用Photoshop的時候,我還是使用那個low-tech到不行的小。畫。家。去嘗試作相片修改......拖到08年了,是時候要下定決心學用Photoshop。

(2) 壁球
預科時曾經上過四堂壁球課,覺得都算好玩,而且我發球和接球也算沒有問題(不像網球般,我發球永遠也不過網,接球也接不到幾球,很有挫敗感 XD),所以一直也想學。本來前飯腳同事也想學的,不過後來又不了了之。上星期向舅父下手成功,希望他會記得 + 可以快點上課,呵呵呵。

(3)法蘭西文
OKOK,我知道我正在學日文而我的日文也是半桶水,不過我真的很想重拾我的法文。法文由中五開始已經斷斷續續學過好幾次,到花旗讀書那半年我都有學,那時一星期上四天課,所以也學得不錯。可惜......我已經把學過的還給老師了......

家中堆著三數本不同的法文自學書,看來是時候要把它們打撈出來了。

(4) 意大利文
我知我為人是比較多心,但是意大利文才是我最初想學的語言﹔而且......我想像Professor Wong一樣,精通八種語言!。

家中又有一本自學書籍,是時候要一併打撈出來了。

(5) 攝影
自從年前在花旗上了一個學期的攝影課之後,便開始愛上這項玩意。去年我也在中大校外進修課程上過一個攝影班,不過導師真的很不濟,每堂也在發表他的那些懷才不遇式理論,在教學方面卻非常差勁,沒有教到些甚麼。

來年很想找個好的老師,認真地學一學。

10 comments:

aulina said...

出年拎返出嚟睇,你估你會……

李小球 said...

同門:呃......呢層......我都唔知......

Anonymous said...

我都想學photoshop,我諗都講左成年架啦,到依家都仲未問到人拎個programme..

李小球 said...

kitb: 噢......係喎呵,哎,要問到人拎個programme都幾煩......

Anonymous said...

一_一" 問人拎個program 呢D 係明目張膽的犯罪呢...

八國語言.....只係精通英文我已經要還神了..

另, 我地(我同另兩個版友, 唔知你識唔識: 羊狼 + mark) 之前約過一次打壁球, 諗住一月再搞多次, 應該都係在紅磚大學。到時睇下你有冇興趣黎啦...(我地全部都係新手.....)

Unknown said...

其實我都想學意大利文多啲…但就唔到個上堂時間,所以挑咗西班牙文先囉…

小聲:我就係羨慕人家精通幾國語言…縱然我的日文都係半桶水…哈哈

rice said...

人就係多心,我都係羨慕有人可以精選多國語言
(我發現我地呢度幾個學緊其他language既都識日文喎)

李小球 said...

yan:(好細聲)(我個朋友好似有正版......)

我英文都尚算可以o既,不過有少許退化囉......其實,我的興趣係學語言!夢想係精通八國語言!(有人癲鬼左......)

謝謝你的邀請呢~ 我真係新手中的新手喇,仲要好耐冇打過添,我諗我都可以做下球僮o既 XD

冰子:唔知點解,意大利文感覺上好似好elegant咁,嘩哈哈~
係呀......特別係知道我地個professor精通八種語言,真係眼睛都閃爆左,哈~
你的日文都叫半桶水......咁我咪得四分一桶囉,嘩哈哈~

飯飯:係啦,見到professor精通多國語言,仲要出口成文嗰種,真係羨慕死我呀~
(好似都係......丫你都幾細心咕喎~)

Unknown said...

意大利梗係elegant…人家國足既西裝係0者0者亞曼尼耶﹗一個二個波牛即刻model咁行出呢…
(小聲:我之所以想學意大利粉就係因為…本人熱愛意大利國家隊囉…呵呵…好無聊的原因呀…)

李小球 said...

冰子:係喎,一著起套型suit真係個個都變晒型男!(閃閃眼)
喂,係真唔係先,我都係意大利國家隊的粉黎咕喎,我一開始係鍾意巴治奧先架~ ;)