Sunday, December 02, 2007

日本語四級能力試。One Day Shop @ Kapok

近來考試連連,自己平日又太懶散,沒有預早溫書,所以才溫不夠三日就去考試了......

試場在九龍灣國際展貿中心,頗大的一個試場,可能是四級試的關係,考生人數不少,男女老少也有(坐在的我隔壁的是一個上了年紀的姨姨)。試場的冷氣不算太冷,檯與檯之間的位置又夠闊,坐在裏面兩小時也不覺得太辛苦。

試後感想:文字.語彙很簡單﹔聆聽超難﹔文法.讀解沒甚麼信心(做到中段和覆卷時我還要在打瞌睡!),只怪自己溫得太少......

考完試後,雖然天色已不早,但是還是特地到天后走一轉,到傳說中的Kapok看一看。

今天有手作網友在Kapok搞One Day Shop,售賣自家的手工作業。之前看過指引,還擔心Kapok位於九曲十三彎的位置﹔可是晚上去到天后時,卻不消五分鐘便找到Kapok的所在了。

Kapok店子雖小,但卻不覺擠迫,除了手工作業製品外,店裏的其他東西也相當吸引,如果不是趕著回家的話,我想我可以在店子待個三五七小時......

戰利品:

大大件飾物萬歲,yeah!

6 comments:

rice said...

我在天后



如果是晚上我想我會高興一點
不過又熱又晒的下午嘛.....

李小球 said...

飯飯:今次我冇盪失路呀,係咪好叻呢 :p
咁又係......當你迷路的時候你個人已經有d唔耐煩,仲要熱同埋曬喎......辛苦晒。

Anonymous said...

台灣最近也很流行手工類的製品
都把這種One day shop稱為 創意市集
吸引很多人去採購呢~!

我看到白兔戒指跟蛋糕飾品了
好期待你戴其他的戰利品~
一定超好看的~!

李小球 said...

sunrise: 這個one day shop真的只開一天而已,不過在香港比較少見~

呵~ 第三個戰利品,我想我星期一會放上身吧~ ;)

Anonymous said...

One day shop我都未聽過啊,好有興趣喎,可惜只係開一日。

手工類製品我都鐘意啊,得閒都嚟整吓先。


話說我考試個日去到九龍灣先發現冇帶準考證,要即刻飛的返屋企攞,好在我有提早出門,來回啱啱趕到。真係一額汗啊 (= =")

李小球 said...

瑩:係呀,我都係第一次去o乍,都幾得意,如果唔係趕住走我想睇耐d......

係啦,你又鍾意手作,你得閒又整d黎自娛下啦~ ;)


呃......好驚險呀,我睇見都覺緊張
我......係出左門口準備上車先發現自己冇拎到,好彩忽然醒起即刻趕返去拎=___=