Friday, January 18, 2008

小囧的禮物

之前寫的某篇小囧文得到評審賞識,得獎了!

等了一星期,當我還在擔心會不會寄失時,就收到郵局的通知卡了。昨天就拜託老媽替我到郵局走一趟。

收到郵包總是令人特別高興,還要是掛號的呢!令你破費了真不好意思......

這就是我的獎品 -
貧乏神神社的貧次郎。



這是他的背面。


還有介紹說明一張。


再一次感謝囧評大人的禮物。

13 comments:

紫熊 said...

小聲. 個造形有點嚇人呢~ 會發惡夢 @_@

不過實在很有心. 如果香港也有這種活動和紀念品就好了.

yan said...

(小聲) 紫大...其實小囧是個人發起的活動...香港搞的話你試下鼓動娜姐做搞手都可能搞得成...

看到這個貧次郎,想起朋友有一個說法: 新年時,要貼個「窮」字在家。因為家裡就太有錢想窮一點...

李小球 said...

紫熊:唔會啦,佢真身好得意架,係我影得佢唔好......@@

你來緊都參加小金人啦,好好玩架~

yan: 係?呢個我又冇研究喎......不過我仲未搵到位掛起佢呢......:(

blue said...

那個貧太郎令我想起創龍傳龍堂一定常常說自己受貧窮神的保佑....

aulina said...

yan san又燒到我果疊……唔通我約文送麵包咩……

小囧好有心思呢!

rice said...

咦,我個comment被吃掉了?
我覺得佢好可愛...

Anonymous said...

好可愛的貧次郎喔~~真是很棒的禮物呢


看來找個時間
我也要寫一篇禮物文,
以表達對破費送我禮的評審一點謝意^_^

lu said...

為什麼看不到他的臉... >_<~

李小球 said...

blue: 真的嗎?咁......我而家受貧窮神保佑......會唔會發大達呢? XDDDDD

同門:咦......約文送麵包都好喎,我想試那個蕃茄香草包呀 XD

係架,各位小囧評都好有心意的說~

飯飯:似乎係喇......@@
係架,我都覺得佢好~可~愛~(心)

青小鳥:對的說~ 囧評大真的很有心思~
要啦,你獲獎數次,要讓我們看看你的禮物才對~

lu: 呃......人家本身是......這樣的......根本就......沒有嘛......

Anonymous said...

見到你個地址...之前你提過我張相同你住的地方好似。

靜靜話你知,我真係嗰邊返工。

話唔定曾經擦身而過...^^

李小球 said...

瑩:果然係世界真細小~ ^^
話唔定我地朝早o係地鐵站已經擦身左好多次,哈。

Anonymous said...

我看好久才發現是我的貧次郎>///<

看到自己的醜字出現在相片裡有種丟臉的感覺…早知道要用打印的啊…囧

李小球 said...

debusii: 對啦,就是你的貧次郎了。
不會啦,你的字很好看,又工整﹔我的字才醜啦......@@