Thursday, January 17, 2008

勾精出城之摩斯漢堡

摩斯漢堡登陸了香港已經好一段時間,分店也開了幾間了,不過要等到今天我才有興致去試它一試......

晚上七時多的Mos Burger還是人頭湧湧,點了餐以後要等上了好一會才找到位子坐。

漢堡的選擇頗多,大概有十來款吧,全都可以跟三款set:配薯條的A Set、配炸雞的B Set和配田園沙律的C Set。是日點了照燒雞肉漢堡A Set,飲品要了熱的鮮奶抹茶。

照燒雞肉漢堡。 看上去樣子不錯,生菜和雞肉都排得整整齊齊的,比起那些一打開就生菜隨處散落的漢堡,實在是感覺良好。麵包烤得金黃而帶點焦,又有牛油香味﹔雞肉算嫩滑,照燒醬味道香濃又不會過鹹﹔其實我最欣賞的是那沙律醬(似乎是蛋黃醬?),帶少許日式芥辣味,跟照燒雞肉亦很配合﹔還有那些生菜,應該是很新鮮的吧,完全是青綠色的,也沒有平日吃的那些奇怪的味道。好好吃噢......OOO我要跟你斷絕來往了!薯條不太夠熱(可能是我吃完漢堡才吃的緣故吧),不過尚算夠薯仔味。

鮮奶抹茶。那個發泡膠杯的觸感好詭異......不過撇除杯子的問題,是好喝的,微甜又有抹茶味(當然再濃一點會更好),比*$那個鮮奶綠茶好喝得多了。

14 comments:

aulina said...

不如我搵日寫d再勾少少嘅,例如元祿壽司……XD

rice said...

咁快就話要同ooo 絕交?哈
我唔多鐘意食雞包,冇得比較的說...

yan said...

唔out 唔out...呢類漢堡店我都未/唔會去試......

總覺得太貴了, 一係就再豪D 走去D 美式餐廳去食...五十蚊呢個價位實在有點雞肋的感覺呢!!

李小球 said...

同門:哈哈哈,都ok喎~ XD

飯飯:我覺得ooo而家越黎越唔好食!:(
我唔食牛架嘛,同埋我又鍾意食雞,咪食雞包囉~

yan: Mos我覺得都唔算貴,d餐全部都係50蚊樓下,得閒想過下漢堡癮都可以食得過的說~

紫熊 said...

我究竟幾時先有機會去試香港分店...??!! 我懷疑我會先試台灣個間都未有機會試香港的. (汗)

Anonymous said...

ooo得exchange square好d之外... er...

李小球 said...

紫熊:原來你都未去試呢~
你不如去完台灣試完之後再試埋香港的,咪可以做個三地mos比較囉,嘻~

Johnny仔:我第一次係o係PP樓下食的,開頭都幾好架,不過一多左人食就差左好多了......

blue said...

ooo就真係食唔過啦....絕對係名過其實呀...完全唔值成50幾蚊一個餐

Anonymous said...

經過日前shake em buns一役後(我食熱狗咋...但旁觀家人吃雞包同牛包),同一價錢都係唔好去日式漢堡...

李小球 said...

blue: 之前的ooo係ok的說,不過而家越黎越多人食之後就變得好hea了......

AC: Shake 'em Buns真係好好食,個熱狗諗起都,wow~

日式漢堡就輕kan d囉......不過我都係鍾意d大件頭西式漢堡多d~

Unknown said...

我剛成了芝士漢堡…死啦我覺得好好味…有點食上癮的感覺…orz

李小球 said...

冰子:其實我......都覺得mos的漢堡好好食......@@
我中招了......

Anonymous said...

mos burger 我都中招架其實

李小球 said...

Johnny仔:oh yeah~ 又搵到多個mos同好了~ ^^