Friday, January 25, 2008

鹹莓之夜


上圖的藍莓cheesecake,樣子不錯吧~ 不過它的味道跟樣子不太相乎,吃下去是鹹的,一丁點甜味也沒有。他們搞錯了甚麼嗎?還有那個有點鬼畫符的朱古力醬,味道竟然跟某咳水味道相近,吃下去又是鹹鹹的......

究竟是我的味覺出錯還是甚麼呢?

還幸他們的花茶味道正常,雖然這壺聲稱是玫瑰白牡丹的花茶不太有玫瑰味,我又實在不知道那種茶味是否就是白牡丹的味道。

========================================
(左圖漢堡不是我叫的,不過見它那麼的厚,忍不住要給它拍個紀念照)

其實去吃鹹莓芝士餅之前去了Shake 'em Buns,漢堡還是吃回平時常吃的其中一款,不過飲品方面卻選了之前沒有喝過的藍莓奶昔。藍莓奶昔真的超好喝!他們的奶昔是用新鮮藍莓製的,喝到最後一啖也還喝到粒粒藍莓,並不是普通的只聞藍莓味不見藍莓肉的奶昔可媲美的。請容許我不厭其煩地再說一遍:OOO我要跟你分手了!

另,大家都要試的choco love味道如何呢?朱古力 + 花生醬 + 四大球雪糕喎。不能想像地癲的說。

8 comments:

Anonymous said...

結果係你第一個寫呢個藍苺之夜...

其實我一直覺得一個包係食唔飽的,不過食下食下去到最後我都差D 食唔哂...雖然有D 小貴,但呢個味道都算係值回票價啦!!

Anonymous said...

個雜莓smoothies都好呀!下次想試下佢個齋包,或者去中環試下個D***** does Da***s都好(因為個名源自咸片,唔打出黎費事你個版無端端人氣急升 ;))

仲有炸芝士呀咁咁咁~~~

Unknown said...

個choco love有點古古力和花生味,好杰咁,又唔係特別甜,ok喎,係飲到我好飽…個漢堡食唔晒…之後飲野時都無叫cake囉…

Unknown said...

我都係件鹹莓cheesecake既受害者……

又其實話你知我星期日食多一次shake em bun...........我又飲左blueberry milkshake……好好飲啊

我諗我上左癮……

rice said...

鹹莓,有d h字頭片名feel喎~ XD
話說我覺得最驚既係我係尖咀sogo見到間cafe賣既cake同果日食既有9成似!
不過真係唔多好食呀件野
Shake 真係好得!

李小球 said...

yan: 咁......我呢幾日冇野好寫丫嘛,咪寫下鹹莓之夜囉~ XD

你不能夠睇小Shake的漢堡架,d漢堡份量十足,係就係貴d但係真係好好食~

AC: 佢地d smoothies又係好好飲,不過之前幾次都有飲,嗰日想轉下口味就揀左milkshake~
(哈哈哈哈哈哈AC隊長你真係細心~)

炸芝士嗰日out of stock呀,下次再encore的話要試下先得~

冰子:佢d料落得咁重手都好難唔杰囉,不過你對佢的評價都不錯喎......

個cake唔食都罷,因為真係幾難食!

Gabriel: 原來你嗰件都係咁......等我仲以為我味覺有問題添~

哈哈哈哈哈哈你真係上癮喇,不過shake的食物同飲品都好好,好難唔上癮o既~

飯飯:傻啦,點會係h片名呢~ 你諗得太多了 XD
唔係呱!咁驚!見到我又諗起嗰件鹹cake了 @@
Yeah~ Shake真係好好食呢~ 嗰日d洋蔥圈都好好食呢~

aulina said...

原來連yan生也出場了嗎???

李小球 said...

同門:對~ 傳說中的仁兄終於都出場了! XD