Sunday, January 20, 2008

週末小雜碎

(1) 日文課好像教得很快,一堂多一點就會教完一課書,於是梅花間竹地要做功課和默書。

(2) 星期六去了聽*$的咖啡講座,第一次參加,都幾有趣。是次主題為如何customize你的咖啡飲品,還示範了那個壓杯的用法。想不到去聽咖啡講座會有試飲/食,有機會試試他們今期的新出品。Black tea latte的香味很像午後之紅茶,不過還是一貫的味淡﹔Booibos tea latte就.....沒甚麼茶味,香味也比較......特別,也是很淡味的﹔mandarin cheesecake好好吃,味道清新﹔pineapple tart就......有點怪味,而且餅底很乾......

下次上課時可以買mandarin cheesecake吃吃看﹔其他的就......免了。

(3) 開始執房,並嘗試把一些已看完的書/已放了進iPod的唱片運回老家。不過......書執了一本又一本﹔這裏一本那裏一本﹔東一本時西又一本﹔執著執著時雜物又有倒塌跡象......還有三個學期積下來的筆記和閱讀材料......

很可惜,在把書揀出來的過程中,我又忍不住把書翻來看看,於是收拾了沒多久就只顧看書了......

(4) 星期日去了看萬千師奶賀台慶,由於坐在第一排的關係,看得比較辛苦。詹生由開場到散場都穿著高跟鞋,看見也覺辛苦。後感會另外再寫,因為詹生希望我們「將感想寫落大家個博log度」。

(5) 雖然說氣溫開始上升,但我每晚還是要攬著兩張被進睡......似乎我越來越怕冷了。

4 comments:

rice said...

小聲:佢次次都教個french press點用
我都覺件mandarin cheesecake幾好...但上次試個light blueberry muffin..一般

坐第一行?:O

紫熊 said...

mandarin 的 blueberry muffin 好味! light 我倒沒試過 聽聞cheesecake 也好, 但我不好cheesecake 所以不能置評.

aulina said...

下?個press點用唔係常識咩?點解要佢教嘅???? (博打)

怕凍,因為夜晚真係凍嘛!

李小球 said...

飯飯:真的嗎......@@
係,呢款cake個味比較清新又唔滯~ 佢地冇俾muffin我試呀......

係,仲要係演藝學院大劇院的第一行......好彩都ok,係坐的時做要坐低d囉

紫熊:......呃......Mandarin(文華)的cake係好食o既
不過......呢個mandarin(柑橘) cheesecake都好食的說......

同門:卡卡卡卡卡卡,你可以隨便打佢,唔關我事的 XD

呢幾日又凍返了......@@