Thursday, January 03, 2008

勁多蝦碌

(以下內容可能引起讀者極度不安不忿兼純屬非常個人的意見,敬請留意)

星期三早歸,又「有幸」安坐家中看勁多蝦碌,可能是為頒獎造勢吧,請了一大班男女新人跟陳醫生和容天后合唱。可能是我為人比較勾,又沒有善用moov,所以對很多新人都不甚熟悉,歌也沒聽過,甚至連名字也沒聽過。

男新人方面,第一輪陳醫生跟他們合唱葡萄成熟時,部份男新人的高音好像不太穩陣,特別是唱到「但當你智慧都醞釀成醇酒~」時,他們的高音都危危乎,又震又不穩﹔反而陳醫生就唱和音和低音多,把(獻醜的)機會留給新人們表現一下。

(鳴謝碳水化合物博友找來你管片)
葡萄成熟時

浮誇、2001太空漫遊

那個甚麼王友良勁忘記歌詞﹔歐俊濤貌極寢唱得又不好聽﹔小肥唱2001太空漫遊時那個很有感情的樣子太刻意了﹔陳柏宇和洪卓立果然是唱得比較好。

至於女新人方面,普遍來說她們的聲音都很單薄,還需多多努力。江若琳的眼睛真的很大但她唱歌的key不穩,唱得比較差﹔hot cha和freeze合唱時的聲音都不及李卓庭一人獨唱。

想說的是,我想看陳醫生跟容天后合唱多於看一班新人如何在陳醫生和容天后的襯托下是多麼的有待改善!

8 comments:

Unknown said...

我無睇呀…嗚…
睇完你的報告…
證明我咁buy陳柏宇和李卓庭係啱既…呵…

李小球 said...

冰子:你唔睇都冇咩損失o既......
佢兩位真係歌藝比較好架喇,其他嗰d......umumumumumum

rice said...

撘嗲:英記兩位新人都唱得ok
ck都係
其他嘛.......
我都係想睇容天后同陳醫神合唱...

李小球 said...

飯飯:近年英記的出品質素都唔錯(i mean被狂谷的一批)
其他的就比下去了......

rice said...

正式留言:
唔知係邊度睇過,勁多蝦碌係個食之無味棄之可惜既節目。你話要佢停搞又唔得,但佢有用咩,冇,仲要擺係d咁既時間播,可想而知吸引力有幾大。
唯一有d野睇係外國同台灣歌手上去。
不過呢,佢地d 音響好廢,好多人想到去都唱得好難聽。玩live band...都唔係咩特別丫
同埋佢上榜d歌,係要就埋d歌手既schedule,佢地要上去先有冠軍,個榜既意義比其他幾個榜都要廢
好似今次咁,美其名要醫神同容天后帶新人,無記有咁既能力叫歌手上去 (唔上咪冇獎),今次兩大同台,但成個過程係好side料,帶新人唱歌,冇野睇,又冇新鮮感。不如佢兩個合唱啦。而家係仲衰
好多時佢地叫一堆歌手上去,每人唱得一兩首歌就冇,真係無謂
呢個節目已經淪為tbb勞役/用歌手既工具

李小球 said...

飯飯:等我好認真地覆下你個留言先~
我記得最初的勁多蝦碌係幾好睇o既,佢地標榜唱live,等d歌手上去展示歌藝,同埋真正唱歌的時間又多,大家都真係會認真看待呢個節目。
不過而家的勁多蝦碌開始變質,特別係甚麼星級暑期班開始,教埋d對唱歌冇幫助的東西,就越黎越失去左勁多蝦碌的意義了......
好似嗰晚幫新人造勢咁,其實可以就咁等d新人各有各唱就可以啦,唔需要搵兩個唱得之人去帶佢地囉......反而弄巧反拙呢

Unknown said...

睇咗啲片小肥哥佢應該唱浮誇喎…

我呢兩日都在聽洪小白張碟,真係不賴的說…我對陳柏宇的支持動搖了…ohhhhh…

李小球 said...

冰子:小肥哥一向都台風浮誇
「你當我是浮誇吧 誇張只因我很~怕~」

洪小白真係咁勁?仲直接或間接咁動搖你對陳柏宇的支持?咁......真係要聽聽喎!