Friday, January 04, 2008

暖薑豆奶



昨晚回家途中喝了這個新出品,本來是想喝麥精的,但是賣光了,又不想喝原味,所以便冒險試一試。

一打開蓋掩,已經嗅到淡淡的薑味了。喝了第一口,感覺上薑味不算太強,也沒有原味那種豆青味。喝著喝著,薑的辛辣味越來越強,不過怕薑者如我也覺得還可接受,不至於辣得不能入口。不過一喝完了,那陣薑味就慢慢散去了。

不過玻璃瓶的保溫效果始終不太好,一開始拿上手時還是熱的,喝完了就變成暖的了。

11 comments:

aulina said...

I saw that when I went to Lantau on Christmas day ah!!

李小球 said...

同門:嘩,遠在離島都有嗎......

rice said...

薑味...no la
我都係試燕麥豆漿好d...
(其實熱既維他奶我覺得好過麥精tim)

李小球 said...

飯飯:可能平日飲我都唔ok,不過尋日飲完即刻舒服晒,正~
熱原味真係好過熱麥精?

Anonymous said...

薑我岩喎,但薑+豆奶...諗下試唔試先。

Anonymous said...

薑我都岩.....睇下有冇機會見到試佢一試先~

李小球 said...

kitb: 呢個配搭原來都幾好,連唔好薑我我都鍾意,我覺得都值得一試。

yan: 我覺得試得過呀,我唔好薑的都覺得幾好飲,薑味都算足~

Anonymous said...

7仔有嗎???? 好想飲!

李小球 said...

mad dog: 7仔有得賣呀,好好飲,可以一試~

lu said...

其實薑+豆奶唔係應該同薑+豆花差不多?不是很出奇的啦...

李小球 said...

lu: 感覺上又好似唔太一樣......不過幾好飲就是了~