Wednesday, January 09, 2008

勁煲枝竹

今晚又安坐家中欣賞勁煲枝竹的07年傑出表現獎的拉票。這次讓歌手們各有各唱,可算是做對了,既不用給唱功強的歌手影響,又可以真正的讓觀眾聽清楚各歌手們的唱功。可惜的是,勁煲枝竹的音響真的很差勁,顯得每個歌手也唱得不太好,音準有少許問題。

本日重點留意歌手當然是人見人讚的鄧S小姐。她每天努力跑步練歌終於也有所成,唱得比以往好,上高音時也懂得像迴避當勁多橙般避重就輕了,不過不知為甚麼聽起上來她唱起歌來的時候比以往用力,真係辛苦了。

另一重點留意歌手是鄧honey。鄧honey的唱功真是有目共睹地......唔。他連一句只有六個字的歌也唱得既用力又吃力,唱到最尾又要表演一下他的氣量,勁拉長某個音,真是令人聽出豬油。

本來以上兩位鄧氏孖寶已經足以構成全晚高潮所在,可是當嫻姐一出,真的無人能及。嫻姐今晚沒有唱自己的歌,反而唱梁Gigi的花火和光良的童話。嫻姐唱花火時不惜表現自己那演歌般的唱功,並把chours那句唱成「原、來、風、雪~~~~可、以、使~~~~~我堅~~~~~~~壯、使、我堅~~~~~~~~強」,果真是神乎奇技,無人能及﹔唱到童話時更特意自剛八度key來配合,很可惜嫻姐未能完全記熟歌詞,有一兩句甩漏的情況出現,是為美中不足之處。

似乎看每週一次的勁煲枝竹,已成為我生活的一小小部份。

9 comments:

Anonymous said...

原來這節目如此有娛樂性嗎?! 下次要留意一下, 是星期二晚上1030嗎?

嫻姐......正正經經其實幾好聽的,不過一有「玩」的動作就令人覺得騎呢啦...

李小球 said...

yan: 記住,是星期三晚2305才對呢,不要錯過了~ :p

我覺得嫻姐以前唱得還好的,不過她最近復出就......

Unknown said...

嫻姐而家變咗演歌女王…唔知做乜…

啲音響真係好差…睇得出啲歌手就住唱(有唱功的一堆)唱得好辛苦,唱得差既咪一貫的差lor

呢個節目已成我星期三必看的…真奇怪…

rice said...

尋晚冇睇到tim...好眼訓,一早訓左
不過差唔多咩人上到去都走音架喇...
我要感謝now....同埋波波 XDDDDD

aulina said...

我只可以話jsg真係可以當幻海奇情咁睇……每一個人識唱與唔識唱,一上到去全部都可以即時矮化。

我一路睇一路笑,連乜都唔做掛住打機果位都要掰大對耳嚟笑。

雖然好多人覺得不是我家那位小肥太用力,但係,佢係唯一一個上jsg唔出事嘅人……

aulina said...

「同畫」國語又咬唔正,唱法仲老過小鳳姐,o 嘴 o 咗我好耐囉……

李小球 said...

冰子:嫻姐係咪想進軍日本市場呀所以......

個咪同d音響都差到爆炸囉,個個都就住就住唱,好的就變差,差的就變差差差囉

自從佢呢排搞造勢大會之後,我就個個禮拜都追了......

飯飯:唔睇冇損失丫,我都係趁刷牙時候睇下之嘛~ 放心啦,如果我有睇我會同大家報導的了~
有o既,唔走音咪鍊住把聲唱囉,哎。
喂喂喂,呢隻唔俾帶熊貓入黎咕喎 XD
(做乜爆__個別名呀下 XD)

同門:呢個節目的娛樂性真係全宇宙最強,我而家每星期都睇,為求笑下。

係咪別家的小肥唱歌太大聲唱爆左個咪所以......???

嫻姐真係,哎,搞咩呢,將兩首歌都唱到咁爛

Anonymous said...

死勒,邊個係鄧honey,估唔到係唔係好勾呢?囧

我冇睇,不過響房聽到少少咁啦,時運低聽到鄧S唱電燈膽高音果句,做乜用把咁既聲唱呢?我咁遠都聽到佢走音...

之後,隱約聽到有人唱歌好難聽,於是好奇走出廳望下,竟然就係陳慧嫻,心諗乜原來佢唱歌咁難聽既?以前唔係咁格咁囉...

李小球 said...

kitb: 唔會啦,鄧honey其實咪......鄧湕弘囉......

燈小姐的高音都係繼續飄移繼續危危乎,真係令人擔心......

係呀,嫻姐佢而家唱得好差,佢以前正正常常唱係ok架......