Wednesday, January 09, 2008

商場論

(警告:以下文章純屬惡搞,不喜勿看!)

【旺角區報訊】為慶祝西班牙歌曲歌手(簡稱西歌協會)協會成立,旺角區主管毛胃仁先生特地將旺角三大地標 - 朗奴坊、旺角中心及先達廣場分別致送給西歌協會三大美女代表 - 燈泡S小姐、茶杯T小姐和胃壁K小姐。

毛胃仁先生解釋將旺角三大地標致送給三位代表是想表揚三位在發揚西班牙歌曲方面的盡心盡力。他認為走高檔路線的朗奴坊最適合有文釆又勤力的燈小姐﹔旺角中心的親民型象就最適合金髮飄飄頭上插花的茶小姐﹔而主打高科技的先達中心就跟前衛的胃小姐最配合不過。

6 comments:

Unknown said...

剛睇完勁多蝦碌…阿燈小姐唱得好咗d喎…
雖然仲有好多進步既空間…

李小球 said...

冰子:我今晚都有睇呀,燈小姐用力地避重就輕,即刻唱好左亦得,得左~

Anonymous said...

突然間聽佢唱首本名曲,我又找碴的看看她有沒走音,不過佢唱到chorus唱到高危地段之前好似用得太用力啦,搞到有o的著跡,唔夠自然囉。不過太自然佢會瀨野,我都唔應該要求得太高。

但係咁樣俾佢一搞,我又花左20分鐘搵番youtube片段比較一番。

李小球 said...

Johnny仔:呵呵~ 原來大家都好留意燈小姐呢~
係呀,佢係勁用力唱囉,搞到把聲好奇怪﹔不過今次咁用一用力即刻走音危機減半,佢可能情願犧牲自然而換來唔走音的奇蹟呱......

無可否認佢今次係有進步o既......

blue said...

其實我想講
我在意唔係燈姐唱成點
而係佢o既美貌...

李小球 said...

blue: 嘿嘿,燈姐直情係靚爆鏡啦,又靚又有文釆,唔怪之得咁多人愛啦,嘿嘿。