Tuesday, January 08, 2008

來讓我們讚美你

今次我要讚的並不是甚麼全能的偉大的無所不能的__,亦不是甚麼偶像明星,而是......Hi-tech C。

記得自小學四年級起就開始用原子筆了,多年來試用過的原子筆不下數十款,種類繁多,有pilot原子筆(最喜歡那個藍色筆桿,在燈光下會折射出彩虹光的!)、擦得甩原子筆(那個筆咀勁漏墨,還要一大pat地漏﹔那個擦得甩的程度......就像用中華牌鉛筆那粒擦膠的效果一樣)、pilot按掣原子筆、班馬牌真美筆、各類水筆走珠筆.......可能是我寫字較用力吧,走珠筆我通常寫不到一半就因為走珠給卡住了再也寫不出了﹔原子筆我又嫌它有陣墨味,而且筆咀太粗寫字效果欠佳﹔無印的水筆都還可以不過只要一跌在地上就拜拜了......

Hi-tech C一推出時,我這等愛嚐新的人當然急不及待買來一試啦,一試之下,嘩,簡直感覺良好,出墨非常流暢不在話下,最重要的是,這是我第一支可以由頭至尾用完的原子筆!雖然它的售價偏高,而我已盡量只買替芯更換就算了,但是它的確比其他售價較平的筆好用及耐用(最歷史悠久那支是coral red,由中三開始用到現在)。

最神奇的是,雖然Hi-tech C的筆咀非常幼(我現在用0.4mm的),但卻非常強韌,試過有一次把筆掉在地上,筆咀彎曲了,但卻依然能寫,還能寫到最尾。所以去花旗流放的半年我大手入了兩盒以備不時之需,外國同學們見到都覺得好好寫,還問我可不可以送她一支......

自從用過Hi-tech C之後,我再也沒有買過其他牌子的筆自用了......

8 comments:

Anonymous said...

我...我一直都係用pilot,大概已經習慣了...

和你相反,我一直很討厭用水筆呢! 現在家/辦公室大概有一打藍/黑色的pilot 按掣原子筆吧...

Anonymous said...

我都係HITEC-C的長期用家,由中二三到而家上堂溫書間notes都仲用緊,而且都係用0.4mm,粗幼度剛好。不過我都用過0.3mm,但太幼,而且寫係未全乾既塗改液上面會塞墨咀,0.5mm則太粗,和用原子筆寫出來的沒兩樣。而且唔跌筆的話係超耐用,試過平時用量少的話用上兩三年,墨沒有變質,仲寫得出。

但係最初HITEC-C出個時全部都係日本貨,而家大部分應該係國貨掛,但quality冇點變。雖然真係好好用,但有一個樣衰,就係寫野落用過塗改液既紙上係會少少化的,不過呢樣又係大量啫喱筆既問題黎。

我諗我之後都會繼續用佢,直到佢唔出又或者有樣更好既。

李小球 said...

yan: 那......我寫字太大力了,用pilot的話墨水去不到一半就會報銷了,不能太浪費嘛......

pilot按掣原子筆我司也有兩打在,算是我司的文具中比較好用的。

Johnny仔:yeah~ 俾個五你~
當年hi-tech c一出的時候我就開始用到而家了,都用左好耐喇,我覺得都係0.4mm最好用,0.3mm真係太幼了,同埋筆嘴易拗彎,唔太適合我呢d笨小朋友......
用量少的話可以用好耐好耐架,d墨都仲ok喎~

我覺得而家的hi-tech c藍黑兩色的質素比較穩定,色筆就參差d,試過買支新的返黎寫唔夠兩日就拜拜了......

我諗都唔會太大機會出支更加好用的了,睇怕我都會繼續用hi-tech c用返十年八載~

Anonymous said...

擦得甩原子筆真係漏墨漏得超勁囉...

原子筆我又係成日都用唔盡,但又冇諗過係唔係寫得太大力既問題喎,原來有關係既咩??

HI-Tech C其實都比較少用,中學果陣用過0.3mm,覺得勁幼好難寫囉,又貴,個筆嘴又好似好硬咁,所以都係鐘意用jelly筆多d...

Unknown said...

長期用家報到~呢隻筆係我會考到高考到搵工到而家讀日文既長期戰友耶﹗

普通0者0里筆好易化…啲墨又去得快…唔鐘意的說…

同埋我係大力寫字人,因為呢款筆筆尖幼細…又相對較貴…係唯一一款我會鍚住來寫的筆…唔知係咪心理作用,硬覺得呢款筆寫得我手字特別靚…

Anonymous said...

Hi-tech C我好像沒用過的說

以前多數用三菱那款 "Signo" o者o厘筆,現在用無印的原子筆,頗好寫

rice said...

我很少用hitec-c,因為嫌其太幼,而且有試過跌落地之後個筆頭"mer"左...
現在較少用o者哩筆
要買我就買無印,不過無印的有時會過底

ps. 乜唔係咩筆掉落地都唔用得的嗎,睇你邊邊落地之嘛...

李小球 said...

kitb: 冇錯,仲要整到本功課簿核核突突咁,唔鍾意,用完一支就拜拜了。

我覺得係,支支原子筆都係咁死o係我手上仲唔係......

0.4mm我覺得最適中,我就係貪佢筆嘴夠硬跌落地都仲寫得呢~

冰子:大家咁話,佢一出我就用,簡直係忠心粉絲,哈。

咁我又冇錫住黎寫喎,不過佢好襟用就真o既,同埋.....寫出黎d字係靚d架,嘩哈哈~

Guy: Signo我都有用過,都幾好,我嫌佢筆嘴太粗o者。
無印的原子筆......都一樣俾我寫壞了......囧

飯飯:我反而鍾意佢幼幼地喎,個筆頭歪左都可以繼續寫架......
無印的水筆真係會過底,我而家用緊moleskin的schedule,d紙咁厚都照過,強。

p.s. 唔係喎......hi-tech c生還機會係極高咕喎,筆嘴彎左都寫得出架