Tuesday, January 08, 2008

08飲食第一擊之紅磡西餐

08年新開始,飲飲食食行動正式展開。一月份的飲飲食食第一擊選址於紅磡一家名叫Jingle's Bar & Restaurant的西餐廳(謝謝船隊隊長和特地趕過來交收的紫大人帶路)。

Jingle's位於德民街一小巷之中,門口豎立著易拉架,所以也不算太難找。店子不算太大,大概可以容納不多於二十人吧。我們一行七人獲分到近水吧的長桌,不會太擠迫,沙發也算好坐,不會軟得坐了下去站不起來。

是日晚餐精選:

頭盤B - 生蠔和翡翠螺。那個裝盤方式實在令我有點意想不到,一堆冰塊在碟子中的感覺實在太奇怪了。撇除那種奇怪感,生蠔和翡翠螺都很新鮮,生蠔的海水味很重﹔翡翠螺很大隻,要跟它搏鬥其實需要一點力......

麵包一籃,一人一個剛剛好,上桌時香氣四溢。選了那個罌粟籽的,麵包整個都是熱的,還不錯。

是日餐湯 - 甘筍薏米忌廉湯。有很多甘筍蓉,很滑,很香,喝到近底時會有數粒薏米。

主菜B - 大蝦帶子扁意粉。整碟菜的味道也很香,大蝦帶點辣,不過肉不算多﹔意粉看上去不太夠汁但吃著又剛剛好﹔伴碟的蔬菜也很好吃,特別是椰菜花,吸收了意粉汁,又不會有那種灼熟的怪味。

另加二十五個大洋的甜品 - 朱古力軟心蛋糕。一上桌內裏的朱古力漿已開始流出來,看起來外層跟底部好像分開了,好傷心。味道其實不錯的,濃得來又不會太飽滯,不過雪糕球太小了,又快溶化,所以吃到後段會覺得乾。

百多元有齊頭盤餐湯主菜甜品,味道又不賴,吃得過。

14 comments:

rice said...

尋晚餐飯真係抵食,質素又不賴~
係位置可能隔涉左少少,可以encore的地方~~

李小球 said...

飯飯:位置隔涉唔係問題,最緊要有人帶路 XDDDDDDDD

blue said...

encore的話想去食德國野, haha

搵次去食下cheap野, 大牌檔果d

Anonymous said...

有咩大牌檔好介紹,新界就係沙田火炭個o的,以前食左好多次但唔算特別。品香你地之前食過,尖沙咀妹記其實都唔錯(豬手幾好食),唔係既話仲有深水步個頭,但醒唔起有咩名菜啦。

李小球 said...

blue: 德國野我鍾意喎,上次食唔到二撇雞我係好唔開心架下 :p

大排檔我都幾喜歡,又加埋落個list到囉~

Johnny仔:嘩......原來你係全港大排檔的大股東 XD 如果唔係點解你會咁清楚o既?

講笑o乍....多謝你的好提議~

Unknown said...

我回味緊…
食完會唔會組團做運動?
唔係個肚腩都幾大件事…XDDDDD

Anonymous said...

咁抵食嘛? 等我下次去試下先....(結果我地去左海港城LCX 上面的"California pizza kitchen", 九個人每人約百三都算ok架~

哈...果然大家都係飲飲食食最積極呢...有順道替紫大人送行/order 手信吧?

李小球 said...

冰子:尋晚的晚餐真係唔錯~
我星期一做左gym先食星期二呢餐架,為左我個唔只微隆的肚腩,我要努力先得 XD

yan: 我覺得ok架,星期一至四又唔使加一,我個餐加埋甜品都唔過一百三十~
CPK一向都幾好食o既,你地九個人一人百三咁又唔貴......

哈,唔食邊有力呀~ 紫大人黎左一陣就走了......我地當然冇order手信啦,費時佢被欽點開喼呀又 XD

Anonymous said...

我好喜歡大蝦喔~~
茄汁義大利麵也是我的最愛
啊啊啊啊這個週末在家做義大利麵吃好了(傍晚不能來這裡..我失策了>_<)

lu said...

嗚嗚嗚~

我沒得去. >_<~

看到好吃的不能去...好慘呢...

大牌檔...我又有興趣woh :P

李小球 said...

青小鳥:不過這個大蝦不太好,蝦頭部份有點苦,又不是太大......
我比較喜歡其他醬汁,不過我很喜歡吃義大利麵的說~
你就好啦會在家做義大利麵,我要吃的話只得到街上吃......

lu: 下次你記住要黎呀,我地食得好開心的說~ ;)

Anonymous said...

大蝦帶子意粉太誘人了
生的帶子下去煎熟後,
如果是很新鮮的就非常好吃
看圖上的帶子
實在是非常大大大啊~
流口水了!!

Unknown said...

去過之後又唔覺好難去喎……

encore德國野都ok 反正你上次都食唔成

大排擋可以去觀塘一帶

李小球 said...

珊珊:那個意粉味道真不錯,只是大蝦不太新鮮而已......
那個帶子反而不錯,算大粒,又鮮甜~

Gabriel: 我覺得搵路返屋企先難 XD

係啦,我想睇下二撇雞同埋King Ludwig邊個好食d呀~

觀塘ok喎,我返屋企方便呀 XD