Tuesday, January 15, 2008

The Darjeeling Limited


昨天一個人去看The Darjeeling Limited。雖然電影只在電影中心和IFC上畫,但看的人不算少,購票時排在後面的情侶也是來看這電影的﹔戲院大概也有四分三滿。

電影講述性格迴異的三兄弟在父親去世後會面,由大哥安排一趟表面上是靈修實際上另有目的的印度之旅。由於三兄弟互不信任,於是引發了旅程上的不少事情。

(電影開始之前,會先播放一齣短片Hotel Chevalier。短片放完後雖然會出字幕,但是跟電影是有丁點關係的。)

整齣電影主題/故事不算太複雜,不會很難明。電影的色彩我覺得是偏鮮豔的,用色比較繽紛,而且也多用慢鏡。電影的配樂和歌曲真的很好聽!不論是純音樂還是有演唱者的歌曲都跟畫面配合。

三位主角我比較留意的是Adrien Brody,自The Pianist開始我就有留意他的演出。他今次在電影飾演行為古怪的三弟,搞笑之餘又不會太過浮誇(他的腿幼得可憐!)﹔其餘兩位男角也演得很好,令整套電影生色不少。

7 comments:

Anonymous said...

睇你咁介紹,我有啲心郁想去睇。百老匯有時有啲戲都幾好睇,我有時都會去睇啲冷門戲。

李小球 said...

瑩:呢套唔錯架,都幾睇得過~
我有時都會自己一個去電影中心睇d冷門戲架~

Anonymous said...

你中意Adrien Brody的話,介紹你睇佢另一怪雞戲"Dummy"...好正... 真係好正。

aulina said...

有adrian brody乜都得!XD

李小球 said...

AC: 謝謝推介!頭先係咁意上網搵過,似乎都幾好睇咁喎~ :D

同門:我都係咁話,哈 XD

lu said...

wa... 好快boh...我都有興趣看這部!

hotel chevalier係唔係natalie portman個套?

李小球 said...

lu: 呵,估唔到都幾多人想睇呢~
冇錯,hotel chevalier正是呢套了,不過係短片黎架o乍~