Wednesday, October 03, 2007

Green Tea Latte。鮮奶綠茶

終於試了星巴克新出的Green Tea Latte。

一向也喜歡綠茶食品,路經校園的星巴克時,一見到已經決定要試了。不過,它的名字卻讓我想了很久很久:

它英文名明明是Green Tea Latte,但中文名卻是鮮奶綠茶,究竟它有沒有咖啡成份呢?如果有的話,綠茶加咖啡味道會不會很奇怪呢?可是如果有加咖啡的話,怎麼中文名卻沒有提過咖啡呢?

昨晚上課前買了一杯來喝,終於找到答案了,原來它真的是鮮奶綠茶而已,一點咖啡成份也沒有,我想它取latte這個名字是取其意大利文的原來意思 - 奶而已,而不是「鮮奶咖啡」。至於味道方面,我覺得算不錯,綠茶味算濃,不過對我來說略嫌甜了點,而且喝到底竟然有一大團綠茶粉結塊,實在是過份地浪費啊!!!

另,昨晚到達校園時才不過六時多而已,但PCC的panini櫃已經清空了,星巴克只有蛋糕、三數個批和三數個pizza而已,好恐怖啊。

10 comments:

aulina said...

果然同門,因為一個字面可以想到這麼多。;P

外人看到一定覺得是瘋的,就是飲品一杯而已,有沒有想太多?當然沒有呀!人家腦子可真是這樣轉的,哈哈哈。

rice said...

原來你用學生證有7折
好抵 :'(

講返,攪唔溶真係超浪費的說....
同埋下次睇下叫佢少甜,因為少甜都仲係甜...

李小球 said...

aulina: 哈哈哈哈哈哈~ 我都唔想架,只不過我一見到"green tea latte"個中文名竟然係鮮奶綠茶我就忍唔住諗呀諗,諗呀諗......:p

rice: 有七折真係差好遠,所以o係學校外我少去*$同埋PCC......

係呀,真係唔飲到落尾都唔知佢咁大舊o係底呀,我又冇拎多杯水又冇用攪攪棒,好傷心...... T-T

Anonymous said...

鮮奶綠茶?好像水溝油的效果。啊,你仍是學生?

紫熊 said...

好邪... 我發覺我個個什麼聯播系統係read 唔到你個blog. 我成日以為你冇新文. 所以冇咩點黎...

哎呀. 好想試呀. 但醫生叫我戒口呀. 唔得飲涷野. 咁呢個熱飲又唔好飲.

我呢輪腸胃都唔妥呀. 尋日去0左你睇醫生. 我發覺我係幫醫生打工.

lu said...

我見到這種翻譯會好"meng"憎,因為根本就不是那回事嘛!很大可能我會一直在那店員面前嘀咕哦. :P

學生證原來有7折?哎呀...我一直都不知道,好浪費呀~不過最近比較想試PCC的楓蜜latte!

紫熊,你怎麼又腸胃不舒服啦...要好好照顧身體哦!

李小球 said...

readandeat: 唔......也不至於水溝油那麼嚴重,不過拿鮮奶來溶茶粉的效果不算太好,昨晚又再喝,這次拿了攪攪棒邊喝邊攪,可是攪攪棒有點塞住了,啜不到 :(
對啊,我是個半工讀(?!),不過讀碩士了......

紫熊:我呢排都寫得唔多,唔緊要喎
你冇乜野丫嘛?你又係腸胃唔好呀?咁真係要戒一排口先得喇,腸胃呢d野真係好麻煩架 :(
熱呢個都ok o既,又未至於唔好飲,不過好好好好飲咩又唔算係囉

lu: 咁我又唔會嘀咕o既,不過我考慮緊下次扮晒野問佢究竟green tea latte有冇咖啡成份,嘿。
如果你o係學校買佢本身已經計左你七折架喇,所以唔使擔心。
七折真係差好遠,所以我而家唔會o係街外飲PCC/*$/pret a manger
PCC的楓蜜latte......我覺得唔多夠楓蜜味囉......唔知會唔會係關阿barister事呢?

lu said...

不過算啦,我不是咖啡人,所以就當"豪"俾佢 :P

今年還沒喝楓蜜的.找天去試試找告訴你.

李小球 said...

lu: 我唔算太好咖啡,不過上堂上成三個鐘冇杯野飲o係手好難捱......從未飲過咁多*$同埋PCC架~

你快D去試下啦,睇下佢係本身唔夠楓蜜味定係barister的手勢唔得~

Anonymous said...

我飲咗好多杯先發現佢係冇Coffee Latte嘅 (唔怪得之次次飲完會訓著) >.<
不過又未試過有唔溶的情況 =O
夏天可以叫 Iced Green Tea Latte, 不過個人認為加多小小$叫杯 Green Tea Frap. 仲多