Friday, October 19, 2007

Listen To Eason Chan




把碟撲到手後(雖然還是撲不到黑膠版......有誰幸運見到我話給我買一張可以嗎?@_@),當然要聽醫神話,Listen To Eason Chan啦。

昨天午飯時間打算到小店去買,可是要到下午四、五時才有貨,等不及了,最後去了h記入貨,買了桃紅色布版,背後襯托的是青綠色卡紙tee,撞色得來卻相當配合。

把包裝拆開後,先把桃紅色tee打開來看,tee的底部有魔術貼,不怕唱碟會失驚無神走出來,內裏有黑面黃圈唱碟一隻 + 製作人員名單連精美貼紙一張﹔青綠色tee的內餡一樣,就是唱碟換成黑面藍圈而已。不過不知為甚麼,紙tee才一拿上手,就發現其中一邊衫身和袖位爆開了......:(

黑面藍圈的Remix碟我還未聽,還在繼續播另一隻。今次的專輯曲風跟過往的很不同,除了Crying in the Party和兄弟之外,整隻專輯的歌曲都偏向電子舞曲風格。一向也不算太喜歡電子舞曲風格的歌曲,但這張專輯卻令人一聽就愛上,就連放在中間的Crying in the Party也比單首播放耐聽,有種紓緩作用,好讓耳朵休息一下才繼續電子下去。反而bonus track兄弟放在這張專輯卻有種非常格格不入的感覺,雖然還不算太差,但是跟其他歌曲一比之下就失色了不少。

8 comments:

lu said...

大家看法差不多呢!

不過還是覺得crying in the party很out of place! :P

rice said...

crying in the party 初初聽好悶,原來成隻碟都唔係咁既,又電又快。當然呢隻慢歌仍然係悶...
兄弟就真係唔知做咩

aulina said...

我屋企果個自己拎嚟播呀今次。

李小球 said...

lu: crying in the party在其他電歌的襯托之下已經平時在電台聽到好得多了,起碼我會嘗試接受 XD

rice: 佢本身係悶都冇辦法,好彩佢唔係將佢放o係碟尾,如果唔係仲衰
兄弟真係不能接受,整返隻兄弟ost收留佢吧啦,放o係度真係好odd

aulina: wow~ 醫神的魅力果然係勁勁勁!

aulina said...

今日買到黑布版,黑膠版19x。

李小球 said...

aulina: 黑膠版要19x咁貴?死啦買唔買好呢......

lu said...

我反而覺得crying in the party平時聽沒問題,湊在那些電樂裡面真的有點兒那個. :P

李小球 said...

lu: 係呀,我反而覺得齋聽好平淡,平淡得滯﹔反而放o係堆電歌中間當回回氣都ok喎 :p

不過兄弟我始終都接受唔到佢係bonus track呢個事實......太太太奇怪喇~ XD