Sunday, October 14, 2007

海洋公園十月全城哈佬喂

星期五跟C小友和朋友、C小友的妹妹和朋友和C小友的表弟和朋友(就讀中二看起來卻像小學生的男生們)去海洋公園哈佬喂,一行十八人,場面熱鬧。

我們由晚上大概七時開始玩到凌晨一時多,四小時也只是在大樹灣玩了四間鬼屋而已。因為海洋公園實在太多人了,由金鐘等巴士開始已經人頭湧湧,六時未夠排隊的人龍已過了力寶中心後方﹔去到海洋公園正門後,在888號往大樹灣的巴士站也要等﹔去到大樹灣的鬼屋就更加要等,而且等候時間最少也要半小時,最長的差不多要兩小時。玩完後,整個人都累得很,腰又痛腿又痠,從未試過去海洋公園去得這麼辛苦。

至於鬼屋方面,我們去了的鬼屋有(驚嚇度以五個「驚」為滿分):
  • 東瀛「凶」間(驚嚇度:驚驚驚)
    其實在看到播映著長髮女鬼影象的電視機之前是不太清楚這間鬼屋為甚麼叫東瀛「凶」間的,除了失驚無神有鬼彈出來嚇你之外,還真的有鬼從電視機爬出來的。差不多去到終點時那道黑白相間迷幻牆,效果非常好,令前面的人看起來都有一閃一閃的。
  • 死囚浩劫(驚嚇度:半個驚)
    可算是最短程和最開放式的鬼屋,整間鬼屋都是在露天地方由波浪金屬圍板搭建而成。鬼怪們很搞笑,不太驚嚇,有隻戴著眼鏡的爛面鬼,有不斷嚷著「唔准笑!有咩咁好笑呀!」的鬼,還有一隻慘被同行的小朋友非禮的鬼。他們全都會用手上的武器敲打金屬圍板,很吵。
  • 瘋醫生解剖室(驚嚇度:驚驚驚)
    由於開始想睡,所以不太記得內裏有甚麼,只記得天花板吊著很多手手腳腳,膠簾也很髒﹔還會有骷髏骨從棺木裏彈出來,不過其中一名小朋友把骷髏骨拍回棺木去,非常搞笑。
  • 冥通大靈堂(驚嚇度:驚驚驚驚驚)
    最恐怖的一間鬼屋,亦是排隊排得最久的一間,等了差不多兩小時。有很多鬼都是失驚無神彈出來的,還要嚇完前面一群人忽然又從另一處走出一隻來嚇你,玩完整個人醒了不少。

說實在的,可能由於我們人太多,當走在前頭的人一看見有「鬼」彈出來時都在尖叫時,事先知道了前頭有鬼,驚嚇感就大大降低了。

另外,當我們正在排隊等候進入死囚浩劫時,沿路有一檔「xx飯店」,售賣著各式的手腳眼球手指等等,「擺檔」和「叫賣」的婆婆、爸爸和兒子非常搞笑,特別是婆婆,跟一個被拉著的人說:「呢種手我咬左十幾廿年架喇,你拎隻返去同你老婆一齊咬啦......唏你咪搞我啦,邊個得閒同你一齊咬呀......」

6 comments:

rice said...

講起哈佬喂,真係爆多人。幾年前未咁火時去過一次,都ok啦,而家真係咪搞

李小球 said...

rice: 真係唔去過唔知咁多人,閒閒地都排成粒鐘,腳都斷 :(

講開又講,有d想去迪尼尼黑色世界添~

Anonymous said...

咦...我星期五去woh...

知道晒咪唔咁驚?

有無邊個你好想入但入唔到架?

李小球 said...

lu: 唔會,我都冇詳細咁講過
除左呢四個其餘的我地都去唔到呀,你係買普通飛定係尊貴飛呀?

lu said...

公司有discounted尊貴飛...所以全部鬼屋都入晒.

靈堂還好呢.貞子那邊比較可怕喔.

不過,我好喜歡那對無頭樂隊.嘻嘻. :P

李小球 said...

lu: 好犀利呢~ 有尊貴飛果然係唔同d架下~~~

貞子我反而覺得ok喎,可能我地本身太多人,行前邊的已經嗌過,我地都知道邊度最驚,所以冇晒神秘感喇,哈哈哈。

係喎,無頭樂隊真係好得,佢地真係有彈唔係播歌架~ ^^