Tuesday, October 16, 2007

金鐘搵食甚艱難

同門在部落格中談及又便宜又好吃的素菜,談得人家牙癢癢呢。

我司位於金鐘孖P廣場一期,附近盡是寫字樓,餐廳卻不合比例地少。為免要跟眾多上班族爭位,除了星期日沒人煮飯星期一無法帶飯以外,一星期總有四天會自備飯盒。雖然每星期只有一天在街外午餐,但是要想想到哪裏吃飯都已經令人抓破頭皮了。之前飯腳同事還未辭職的時候還可以把選擇權交給她,又或者叫她列出幾個選擇然後從中選一個就行了。現在飯腳同事走了,惟有邊食自己邊尋找另一隻飯腳。

孖P廣場內共有十三間食店,全部都是走高檔路線,人均最低消費沒有一百也要幾十,吃個沙律也要五十多塊錢。像我這種辦公室小薯,當然不會光顧這些食店(除非老闆請客)。孖P廣場附近也有好幾個相連的商場,內裏也有好幾間食肆,大部份都是連鎖快餐店(大X樂也有三間......瘋了嗎?),也有黑麥包、生跡岩、迴轉壽司、潛艇三文治等等。由於這些食店不是價錢不合理地貴,就是味道不好﹔又或者味道和價錢都可接受就是店子太蚊型,不知要等到何年何月才有入座的機會。

至於酒樓,孖P廣場有一家高檔中餐廳,雖然我沒有去過,但聽老闆說環境非常擠迫,不時要跟別檯的客人背對背﹔而且點心的價錢亦非常高昂。除此之外,相連的商場中也有一間酒樓,可訂位,亦會給你留位﹔他們亦有一間房給我司的同事專用。話雖如此,公司房十二時半就已經爆滿了﹔訂位的話有好幾次去到亦到等上半小時才安排到位子,而且還要是在露天的花園雅座。有一次下雨天去飲茶,坐在花園雅座,吃不到一籠點心就開始刮風和下起雨來,頭上的太陽傘更跟著風在轉,實在太有「情調」﹔而且酒樓的價錢也不便宜,每次的人均消費也要接近一百,除了有人事調動老闆請吃welcome /farewell lunch會去之外,平時也不會太常去了。

==============================
同場加映不問自link:紫熊 搵食艱難

13 comments:

紫熊 said...

之前pp 有個food court 都仲好d. 韓國石頭窩同泰國野都好味. 價錢還可以. 而家個food court 冇0左, 得seidu 個個, 貴得離譜, 我次次行一圈都放棄, 寧願去生跡岩買外賣算. 成60/70 蚊一個包, 唔係我呢d 人食啦.

aulina said...

以前個food court直情係我解決晚上外賣嘅好地方。

都仲有一招可以用嘅,自己路經有平早餐買多份當午餐食囉。

玩玩下無端端變tag?

李小球 said...

紫熊:係囉,都唔知點解要執個food court,之前本來會整多幾部電梯(?!),而家先俾連根拔買埋個位......
great的食物都幾貴,不過行入少少有幾檔賣異國食物的都算ok,30幾蚊都食得飽

aulina: food court真係好架,有平有貴又算多選擇,都唔知點解要執左佢
啊......買平早餐當午餐呢個方法都ok喎,同門果然係醒!^^

lu said...

其實你對面的商場裏有些小三文治店(不過不知道現在還有沒有...)

在你那邊就會跑到WC啦.大街小巷很多吃的地方呀.不過要跟人家搶位是一大煩惱!

李小球 said...

lu: 唔......好像有點印象,路經時也常常聞到香味,不過又是經常性地多人。

對呀,灣仔也是其中一個好選擇,不過要早一點去才會有位,不然又要等個三五數十分鐘......

Anonymous said...

我之前番過金鐘3日咁大把,都發覺個food court封左之後真係食咩都貴,我個3日有兩日都係食麥記咋 -_-

而家係太古坊就好唔同,乜都有得食,而且仲係平靚正,但係,我好快又唔係太古坊番工啦 -_-

李小球 said...

Johnny仔:係呢,個food court簡直係造福人群啦,咁多人幫襯都唔明點解佢仲要執 @_@
食麥記食得多食到人都癲 =__=

你就好啦,午餐平靚正,我係咪應該考慮下去太古坊返工呢 XD

你又要去第二度?今次要去邊區呀?

Anonymous said...

太古坊可以考慮架,話哂都係商業區,只係如果唔係住個頭,搭車會耐o的囉,不過有地鐵就唔會有大問題,我都要搭車去,屋企個頭冇地鐵。

唉,遲o的我要搬去貝沙灣番工,我呢o的九龍人要搭巴士入去,個頭仲要冇野好食,我寧願上深圳番工都好過去個度。

李小球 said...

Johnny仔:太古坊我記得我去過三兩次,交通上都算係咁,都係過下海o者,有地鐵其實都可以。不過佢附近真係唔知咁多平靚正野食喎~

貝沙灣......真係好遠喎,要去到數碼港嗰頭......唔係上次有舅父車我去我都唔會貿貿然走去數碼港呀。嗰頭真係冇啖好食,仲衰過金鐘......真係令人傷心喇。到時記住話我知你的午餐點解決~

lu said...

太古坊...上次我lunchtime落去個邊攞野先體會到個邊食lunch係幾咁方便.羨幕死我啦!!!

李小球 said...

lu: 真的嗎?咁......我搵日都要借d意落下去先得~

Anonymous said...

係窮啲都唔得...

李小球 said...

mad dog: 呢樣真,真係窮d都會因為咁而破產......