Monday, October 08, 2007

苦悶生活中的一點雜感

(1) 今年我是過了中秋才開始吃今年的第一件月餅,而且之後的兩星期也被迫吃了數件月餅。今年的月餅很難吃,全都甜得過份之餘蛋黃不是太乾就是硬實實的。

(2) 近來有很多同事相繼辭職,三星期走了五個,有兩個還要是新請回來的,分別做了十天和三星期就辭職了。很談得來的同事兼飯腳走了﹔話比較多的同事也回廣州了,不知何年何月才能回港,悶死我。:(

(3) 星期六買了個The Nightmare Before Christmas的snowglobe,落下來的是蝙蝠剪影,而不是普通的閃粉呢~

(4) 原來我爸除了喜歡玩數獨、追劇集、看報紙以外,還喜歡史迪仔,哈~

(5) 去看色戒前先在意粉屋晚飯,一個很久不見的預科班同學竟然還記得我對蝦敏感......令人感動。

(5) 星期日約了C小友出來交收哈佬喂的換票證。一去到PCC,嘩,人山人海,密密麻麻的都是溫習做功課的人,好不容易才找到兩個位子。大家在談學校、花旗國學校(C小友跟我一樣,到同一家學校當交換生)、威尼斯人、Vegas、Founders、海馬公園......談個不亦樂乎。

(6) 星期日晚上收到預科同學的來電,驚喜萬分。唸預科班時他跟我修同一科,當時大家算頗熟的,不過放榜後就沒有再見過或聯絡過了(我連他的手機號碼也沒有)。上星期大家在facebook中重遇,留了兩三個言就沒有再談甚麼了。想不到他會主動聯絡,收到電話時還害怕自己認錯人,嘻。

6 comments:

rice said...

勞動市場好景...(不過我呢度穩定都唔穩定,feel唔到...)
唔記得問,小球你睇邊場eason?

李小球 said...

rice: 我都知市場係好景o既,不過唔係好景成咁呀嘛......@_@
另,部門出名人工差福利唔好,所以個個走得就走......?!

我26號去睇呀,你呢?

rice said...

我係28號~
今次佢隻碟限量版冇得自己揀色,好似multi-封面搶錢咁...

李小球 said...

rice: 冇得揀色架?唔係呱......
聽我個朋友講話今次限量版會出兩款,一款布袋一款唔記得左,八隻色﹔好似話之後的普通版唔多靚......
唔通18號真係要去撲/搶?@_@

rice said...

HMV話架:

This edition of 'Listen To Eason Chan features a specially designed T-shirt-style album cover. The cover is available in eight different colors. Customers who purchase this album will have one of the available covers selected for them at random. The album does not come with a lyric booklet, the lyrics for the album can be downloaded from UMG.com.hk after the album's release.

同埋你睇完唔好係度寫住呀 :D

李小球 said...

rice: 搞錯呀,等我仲諗住揀返隻靚顏色添,真係丫......仲要人家走去d/l歌詞喎......:(

放心啦,我睇完之後唔會咁快爆出黎o既......等埋你先好唔好?:)