Wednesday, October 10, 2007

認聲

一向也是一個認聲能力奇差的人,常常也分辨不出家中某幾個人的聲音。

首先是爸和媽的聲音。媽的聲音一向也像男聲,她亦不只一次跟我們說客人打電話到公司給她或者收到不明來歷電話時對方會稱她為「徐先生」,於是,打電話回家時,由於搞不清接電話的究竟是爸或媽,總是要「喂」兩三次,再把聲音聽清楚或聽聽他們怎樣叫我才知道接電話的是誰......

另外是三舅母和一對表妹。雖然我好日也不會打電話到三舅父家,但是真的要致電的話,我就會開始煩惱起來,因為我十次有十次會搞亂兩位表妹的聲音,另外十次有三次弄錯了細表妹和舅母的聲音。

最後是六舅父和表弟的聲音。表弟雖然只得十四歲,但無論外表身高體重聲線都跟舅父看齊。有很多時打電話給舅父問長問短,總會把接電話的表弟錯認為舅父,然後當他叫我一聲「大姐」我才知道......我又弄錯了。

5 comments:

紫熊 said...

我其實不會著意去認聲. 電話一通, "唔該找搵xxx" "我係" "我係紫熊"呀咁羅. 廢時玩猜猜猜遊戲lu~

Anonymous said...

我認聲好叻架!keee keee!

rice said...

有時有人打黎「你知唔知我係邊個?」
嘩好多時我都唔知law
但答唔知又好尷尬...

lu said...

謎底終於解開啦...

我認聲都OK架,不過舅舅同表弟(特別是現在轉聲了)也是經常會攪混的...

rice: 那你就跟那個人說,哎呀,對不起我現在很忙,下次再估.到底你是誰? :P

李小球 said...

紫熊:唔......有時打去親戚屋企或者佢地打黎,通常我喂完之後會佢地會叫我,我都要叫佢地一聲,但係......我成日都搞唔清佢地係邊個打邊個囉......嗚。

同門:咁你快d過幾招俾我啦~

rice: 上星期我個預同打黎,佢第一句都係咁同我講,但係我真係答佢唔知囉,哈
我覺得你同佢講唔知都ok喎,可以當講笑,聽佢講多兩句就大概都估到架喇~

lu: 係呀......表弟而家轉左聲,把聲同舅父好似架......同埋兩個表妹都係,佢兩個好似差三年,把聲似到丫