Wednesday, October 24, 2007

電腦開機後,到主畫面會做什麼事?

冬日的小囧人挑戰文章
2007 WINTRY BLOGGING



冬囧題1022號【2HITS-電腦開機後...!?】

由於平日在公司對著電腦一整天的關係,回到家中就不會再有開電腦的衝動了,所以以下說的是回到公司電腦開機後的情況。

我司的電腦保安都算嚴密,把手提電腦的開動了以後,要輸入兩次密碼才能去到主畫面。成功登入以後:

(1) 開MS Outlook查看公司郵箱

有急件要處理 --> 先發數個電郵 / 打數個電話處理一下 --> (2)
沒有急件要處理 --> (2)

(2) 查看Gmail戶口甲

有朋友寄件來 --> 回覆朋友們的電郵 --> (3)
沒有人找我晦氣給我新郵件 --> (3)

(3) 收到關於facebook的通知 --> (4)
沒有關於facebook的通知 --> (5)

(4) 查看facebook帳戶,玩樂一下

(5) 查看Gmail戶口乙

部落格有新留言(因為設定了留言通知)--> (6)
部落格沒有新留言 --> (7)

(6) 登入部落格帳戶回覆留言

(7) 看看人家的部落格

(8) 用Gmail戶口乙跟朋友Gtalk

去到步驟 (8) 時,通常會邊工作邊進行。除非突然有趕急的事情要處理,就會先暫停一下步驟 (8),完成後才繼續。如果下午沒甚麼事情做,步驟 (1)、(7) 和 (8) 將會同步進行。如果週末有幸有空在家中上網的話,步驟 (2) 至 (7) 如常進行,而步驟 (1) 就會變成登入MSN。

11 comments:

Anonymous said...

原本以為是條例式寫法,看到最後才發現其實是像心理測驗一樣啊..挺有趣的

Anonymous said...

讓我們一筆劃下去....
結果產生!!!
『電腦的產生-開機等關機!網路等於BLOG←→MAIL』

哈!

紫熊 said...

我都係. 一番到公司好忙, 又MSN 又面書, 又豬貓, 又博 (呢個用最多時間). 返到屋企盡量都唔想做番呢d 野. 但有時係公司又唔多可以坐定定寫文, 所以番到去又對住部電腦.....

Anonymous said...

把這種條例式放大,
可以編輯成一本那種開放式小說喔..
只要把開機,關機,開blog,mail,等動作隨機放入書中,
就可以讓讀者自己在那邊翻來翻去..進入無窮的迴圈裏...

李小球 said...

珊珊:對啊,因為像平常那樣寫的話我怕大家會被我搞昏......所以還是詳細列出來好~

ABOW: 哈哈哈哈哈哈~ 你的結論完全正確,我每天開機後不是mail就是blog,還有等待關機時刻的來臨 XD

紫熊:係,通常o係公司唔係做公司野就係睇自己野......對得多對眼唔係好舒服,所以返到屋企都係望住個電視算數 :p

小班:對喔對喔......就是那種可以讓讀者們選擇往哪頁去的小說呢~ ^^
這個開機後的過程真的是一個迴圈,我每天都不斷的重覆這幾個過程......

lu said...

公司不能上G貓,面書,flickr...所以回家後還是要開機,然後一開不可收拾. >_<~

李小球 said...

lu: 嘩......估唔到你司竟然block左咁多野......我都好驚我司都會係咁 @___@

mad dog said...

宜家越來越多嘢玩, 我都發覺攪好耐都唔得閒做公司嘢, 死唔死! 前兩星期仲加埋個flick.im (merge哂所有IM + gtalk + icq, etc), 仲隨時同幾個friend嗲, 死上加死!

李小球 said...

mad dog: 係喎,返到公司o係做公司之前都會搞成個鐘自己野先......:p
嘿嘿嘿......多謝你介紹左個正野俾我(因為公司block左MSN),等我試下先~

Anonymous said...

係呀, 有blogger響twitter介紹, flick.im or meebo都ok. 有個friend用trillian. 嗱, 三個點都有個用到卦! :)

李小球 said...

mad dog: meebo已經被block左,另外兩個......我要靜雞雞試下先(ITS消息好靈通,之前用緊的一個又被block喇......嗚)