Wednesday, October 24, 2007

紅。腫。痛。

就是因為一些極度無聊的事,昨晚上課時極無聊地跟牙膏味袁同學打架(?!)(其實只有我在打他),他一閃開,我就一頭撞到課室後排那個用途不名的櫃子上。

那一剎,只覺額角痛得要命,隨便用手揉兩揉便算,沒有再理會。後來放小休時陪同學去洗手間,在鏡中一看,嘩,額角腫了,突了出來﹔還附送紅痕一條。

(趁機)埋怨了牙膏味同學整個晚上,回到家後,又粗心大意地大力揉了好幾次,如果不是感到痛的話,我有可能已經忘記了額角已經腫起來。

早上起來,看了看,那條紅痕退了,不過額角依舊腫和痛,還好像有點瘀痕。昨晚跟老媽說起,她看了看後,竟然叫我搽跌打酒!

除了搽跌打酒外,還有甚麼方法可以消腫散瘀嗎?

6 comments:

aulina said...

等佢自己退囉。

rice said...

多口:紅腫痛加埋「興」都係inflammation的特徵,代表細胞受損
所以其實等佢自己好啦,額頭點搽跌打酒wor :P

紫熊 said...

我以為睇緊小學生的博喎~ 打架??

唔好搞佢咁多啦. 過幾日就好架啦.

李小球 said...

aulina: 呢個而家做緊,不過今朝望下佢佢又係繼續啡啡地痛痛地咁囉 :(

rice: 哈哈哈哈哈哈,紅腫痛熱,發炎四大特徵~(大家都係bio人)
所以我冇理我媽囉......;)

紫熊:係,我同牙膏味同學成日都打交架,不過通常係我打佢多 :p

lu said...

did the prof see you guys fighting? :P

李小球 said...

lu: of course not~ we had a fight before the prof arrived :P