Tuesday, August 03, 2010

小金人擂台賽Day 3 - 糗事一籮筐-我最糗的那一刻



這件事發生在一個平常的週三下午。辦公室裏,我和同事甲的座位是背對著的。下午三時多:(括號內為書面語)

同事甲:喂今晚係咪食飯呀?(今天晚上是否一起晚飯?)

我:吓食飯?咁突然?都得嘅(一起晚飯?好像有點突然,不過都可以)

同事甲:咩呀之前咪講咗話今日食囉,約埋Jenny(假名)同埋Amy(假名)丫嘛(甚麼嘛之前不是說好了嗎?也約了Jenny(假名)和Amy(假名)嘛)

我:吓Jenny同Amy?(甚麼?Jenny跟Amy?)

同事甲:你終於都記得喇嘛,咁今晚七點鐘旺角xxx等啦拜~(你想起來了對吧,那晚上七點鐘旺角xxx見吧,再見)

我:吓咪住先……(先等一下……)

同事甲:(幾乎是同時)咪住先……你做咩咁大聲自言自語呀?(先等一下……你為甚麼大聲的自言自語啊?)

我轉頭一看,原來同事甲是在跟朋友講電話……>///<

3 comments:

Unknown said...

這種錯0爹我也是常搭既…

lu said...

*抱抱*

李小球 said...

冰子,自此之後我會聽清楚先再出聲喇,好瘀皮!

lu,嗰次真係,瘀呀 >///<