Monday, November 26, 2007

火警演習

今天適逢每年一次的火警演習,在下午四時四十五分舉行。對上一年的火警演習......由於那時是在中午舉行的,所有同事都不在辦公室(正確來說是趁機逃離辦公室),所以我也沒有參加火警演習,就這樣坐在位子上就算了。

昨天四時四十五分的時候,我的同事大部份都有四時左右竄走了,剩下那些正在趕proposal的同事未能抽空參加,老闆雖然想參加(她已把球鞋換上)但她五時半有個會議所以最後還是決定把燈關掉躲在房間裏,最後只剩師姐跟我二人參加。

我所屬的部門位於37樓,火警演習時我們要走33層樓梯到4樓去。聽起來雖然很長很多樓梯要走,但是可能我們「出發」時已遲了十分鐘,再加上我們邊走邊談邊大聲笑,很快便走到4樓去了。走完33層4梯後除了有點熱出了點汗以外也沒有甚麼太累的感覺。

3 comments:

紫熊 said...

我都試過要火警演習, 但個陣我係做統籌. 於是走到地面, 仲要四圍搵組長(明明叫佢地搵我0嘛, 但佢地就係闊佬懶理... ~_~) 辛苦到嘔. 仲要俾d 大粒係咁質問我幾時可以番上去添呀.

Anonymous said...

貴司的火警意識似乎不足哦!

李小球 said...

紫熊:做統籌真係幾慘,d同事,特別係大粒佬,都想快d走完快d返上去,所以個個都唔係咁好耐性。
我今次都要做組長呀,不過我地全部都要走去集合點然後交返個牌先有得返上去,所以唔使d統籌的同事周圍搵我地~

同門:係架,上年又係咁,個個晨咁早就落晒去,都冇乜人去演習o既