Wednesday, November 14, 2007

我的私密小天地

冬日的小囧人挑戰文章
2007 WINTRY BLOGGING


冬囧題1112號【8HITS.我的私密小天地】

(以下內容可能令人情緒不安,敬請家長留意)

這篇文章的副題應該是「小球家的混亂戰場其一」,因為......我家真的亂得可怕呢......

我的家真的小得很,是名副其實的「蝸居」,實用面積大概只有三百多尺左右,除了睡房、洗手間、小廳和廚房以外就只有一個小小的房間(可以算是書房吧),那個房間分別是電冰箱、鋼琴、書桌連書櫃和電腦桌的容身之所,所以可用的地方就少之又少。

我的私密小天地呢,就是:


我的電腦桌和旁邊的書櫃(真的很亂......我可是經過n番掙扎才有足夠的決心去把相片放上來的說)

平日一有時間,還有星期六星期日,我都會躲在書房裏看書/上網/聽歌/發呆/xxx/xxx,電視我就不太看的了,沙發通常又會被爸媽佔據,惟有躲在書房裏自己找樂子。

來一個圖解:

(1) 我的電腦。它好像跟了我四年多了,有點慢,亦有點中毒。這是最重要的東東。前面有每天都帶著的iPod。

(2) 雜物一堆。電腦旁有Pocket PC的充電座、電子辭其(沒餵電很久了)、計算機、便條貼、核突相片一疊、膠卷盒、不知名盒子乙個、月餅罐(現變成雜物罐)、扭蛋玩具、儲物小抽屜一式三層、唱片3張、雜物膠盒(越洋從花旗國來的囉)和耳環/項鍊連盒。

(3) 雜物一堆。有記事本子n本、書一本、包著膠袋的膠卷n卷、DVD乙隻、相片底片+相簿+光碟兩至三包(用沖印店紙袋袋好)、花紙(?!)和陳年箱子一大個(盛CD用)。上面還有儲物膠箱四大個。

(4) 書本/唱片/信/宣傳單張/賀卡/盒子的亂莽崗,隨時有塌下的危機。

(5) 書本/唱片/信紙/旅遊紀念品的安身之所,末端附紙袋n個。

雖然我房已經爆亂,雜物的數量也很爆,但是......我還是能找到空間把新朋友給塞進去的說。

14 comments:

mad dog said...

嘩, 好"整齊"咁噃...
請接tag. ;)

Anonymous said...

我就說嘛....為什麼大家都說我亂! 明明我和很多人比起上來還未夠班...
(又要用圖了!! 我先後在阿咆及螢那邊貼過 這張)

這個小房間竟然還可以塞一座琴?! 果然是世上無難事.....(人家問我會不會買琴, 我的回應就是"我家怎可能放鋼琴!"這樣...

lu said...

厲害!!!!

以後我不敢說我亂了 XD

你是自己住還是跟家人住??

李小球 said...

mad dog: 哈,都話我係經過一番掙扎先決定將張相貼出黎架啦......
好,接住左~ ;)

yan: 哈哈哈哈哈哈,好明顯你呢d係亂處未算亂 XD
係呀......我屋企真係好神奇架,好似好爆但係總係會搵到位塞d野入去。不過個琴買左好耐架喇,都有十年八載喇......

lu: 我都話我係經過一番掙扎先敢貼張相出黎架啦......我咩形象都冇晒喇...... XD
我係同家人住架~

rice said...

真的....好亂
我媽要是見到會發脾氣幫我一掃清的
所以我會每等一段日子書檯堆滿了就執一執
最驚:要我大掃除

李小球 said...

rice: 呃.....死啦今次我咩形象都冇晒喇,嗚嗚嗚。 XD

我媽成日都話:你再唔執下你d野我就丟晒佢,聽完佢講之後我係有執一執架,不過唔使一陣又故態復萌之嘛(篤手指中)

aulina said...

同門,我今晚會讓小肥上來看看……希望他引以為鑑。XD

(極速逃)

李小球 said...

aulina: 嗱嗱嗱,你唔得咁架下同門,我的形象已經俾呢張相破壞晒架喇下,你仲要叫小肥黎睇?XD

(你咪走呀同門~~~~~~)

aulina said...

其實佢都係要我執先好少少,我執喼去旅行就得,執屋……我冇你咁勇。XD

李小球 said...

aulina: 通常男仔都係咁?我表弟又係,我舅母成日都話要幫佢執檯喎......

我好擔心今年大掃除唔知點算 XD

Anonymous said...

我間房同你差唔多,書架都係好爆,不過我同意你講的,就算爆,都係可以搵到地方擺新嘢。

呢啲應該係就係擠逼空間的神奇地方呱...哈哈

李小球 said...

瑩:我成日都懷疑我間房其實會唔會係一個黑洞,雖然好爆但係又有位放新野之餘有時d野放放下會唔知去左邊 XD

拉扣 said...

這...這...這實在太危險又太好笑了啊!我一看到照片就開始笑了~~

李小球 said...

拉扣:嘩哈哈哈哈哈哈~ 你是第一個見到就會笑的人喔~~~~~ XD
危險是真的,有時東西會傾瀉下來,也試過把抽屜拉開後沒推回去時把頭撞痛