Sunday, November 18, 2007

郵包

星期五折騰完一大輪,回到家中,發現了一大個郵包(還要是寄掛號的說)。



再看清楚,原來是從台北寄來的呢~



趕快把郵包的封口拆開(不知何解封口的膠黏性超強的說),把東西倒出來。一看,呵呵呵~ 原來是樂多小金人擂台賽的紀念品呢~ 等了很久,終於都收到了。前幾天我還在想著「呀,為甚麼小金人的紀念品那麼久都還沒有收到?會不會是寄失了呢?」。

有汗衣兩件和貼紙四張,貼紙精美極了,反正我有四張好不好拿一張貼貼看呢......

謝謝小金人團隊~ ^^

9 comments:

rice said...

小金人紀念品好精美哦
下次我都要參加埋一份先得
收郵包好開心~

lu said...

哇,很認真的呢.居然還有精美的紀念品!

李小球 said...

飯飯:對啊,想不到會有貼紙收~~~
下年你又一齊參加啦,多d人開心d~~~
我最鍾意收信/郵包架,感覺好warm~~~

lu: 是的是的,最想不到的是連身在香港的參加者也有份的說~~~ ^^

Anonymous said...

我諗我個郵包仲係郵局啊,因為屋企冇人收件,要等星期六先可以去領。
(好想快啲睇到啊!)

紫熊 said...

下次我又要參加~ 紀念品好精美~ 最主要係連香港都特登寄黎. 好窩心啊~

Anonymous said...

又真係幾別緻bor,而且紀念品份量都唔算少,搞到我就算咁懶寫野都有少少心郁添。

李小球 said...

瑩:我都係嗰日屋企咁o岩有人先唔使去郵局拎o乍~ ^^
你快d去拎啦,好開心架~~~ :D

紫熊:參加啦參加啦,多d人開心d~~~ ^^
係呀,估唔到佢地真係會寄黎,郵費唔平添架~

Johnny仔:係呀,特別係張貼紙,好得意架~
你出年都一齊參加啦~ 多d人開心d~ :D

Anonymous said...

哈, 我也收到了! 也寫了文, 只是不想發文發得太密(最近也是一天兩篇...)所以晚一點才發吧~

最令人感動的是還要寄掛號!! 成本是104 新台幣呢...

李小球 said...

yan: 係呀,小金人團隊真係好有心,寄掛號黎香港,佢地真係好好~