Monday, September 03, 2007

運動與健身

小金人完結以後,正在煩惱著沒事可寫,同門的約文正好給我的blog一個充撐場面的好機會,嘻。

我的健身「資歷」尚淺,今年二月才開始加入「加州健身會」。要不是公司有員工優惠,免手續費免入會費,一個月只要付二百多元,我才不會貿然加入健身會 (要知道加州健身會是有名的謀人寺)。

在要上課的日子,通常我會一星期去三次健身中心,每次都會從跑步、健身單車和踏步機任選其二,然後再做一會鍛鍊手臂和大腿的器械﹔最後來個乾蒸,出一身汗的感覺實在非常暢快。要是時間配合,也會選一些集體健身班來上。最喜歡的要選body combat,自大學時期上過一個為期八堂的拳擊班後就愛上這種適合用來發洩的運動了,所以時間許可的話一定會上body combat。另一個喜歡的健身班是body balance,跟body combat剛剛相反,body balance是揉合了瑜珈、pilates、太極等等的舒展運動,是放鬆身心的好選擇。試過太累的時候上body balance,在尾段躺在墊子上休息時真的睡著了......

至於運動方面,雖然我不是運動健將 (體育科的成績一直以來都慘不忍睹),懂得的運動又只有游泳、羽毛球和自中學時期學過少許皮毛就沒有再接觸過的壁球,但是我還是喜歡運動。夏天一到,總是要抽點時間到泳池游上十多個直池,享受一下在水中載浮載沉的感覺。可是現在的公眾泳池總是擠得要命,每次游泳是總是會被人踢/推/撞/抓到,傷痕纍纍。

==============================
集體吹水盟友健身指南:

Guy - 健身雜談
aulina - 健康人生靠運動
紫熊 - 我的名字叫運動大白痴!
Uncle Ray - 談運動
HW - 健身單車
Gabriel - 胖子談健身
Yan - 有關運動
Domotoiceko - 運動嘛...
小蓓 - 在健身中心的日子蒸氣房的另類奇觀
李小球 - 運動與健身
AC - Repost: Projekt Abspeck (Deutsche!)
劍心 - 難得有興趣參一腳的運動吹水團
kitb - [聯播] 為何運動這麼難?
廿八刀 - 運動胡說
rice - 903 寫運動
田中小百合 - 運動的藉口(18禁)

8 comments:

Anonymous said...

泳池真的很擠迫

但我又不敢去海灘

Anonymous said...

似乎我地好多人鍾意body combat喎,搵日唔好群博,群打。XXXXDDDD

李小球 said...

Guy: 我都唔鍾意去海灘,硬係覺得好似好污糟咁,同埋我又唔鍾意佢陣鹹水味......

aulina: 好喎~ 不如我地搵日一齊去打combat啦~ 哈哈哈哈哈哈~~~

紫熊 said...

我游水的話, 一定要到地架. 所以唔會去海灘. 都唔知幾時到地, 幾地唔到.

Anonymous said...

幸好我還可以到學校的泳池遊水,雖然也有點人,但還未至於人撞人的程度呢!

海灘嘛,我會走到能掂地的最盡處往陸地這邊游過來,這樣好像比較有安全感...

李小球 said...

紫熊:掂唔掂到地我又冇咩所謂喎,不過一落水嗰下掂到地好似安全d咁囉,嘻。

yan: 其實學校的泳池應該係好游d o既,不過我仲未發掘到個泳池o係邊 XD
同埋下星期開學,應該未必會有咁多時間再去游水喇......:(

Anonymous said...

香港仲有唔少乾淨既海灘架,之但係好多要行路/搭船去,唔勞動開就會好少特地前往。

西貢大浪西灣都算係比較容易去既,水係幾乾淨架,不過搭完的士之後就要行45分鐘。個頭仲有其他大大細細既沙灘俾你揀。人唔多,唔會有好多人望下望下咁。

半月灣雖然都係乾淨,不過o的人去得太多太濫,開季(5月左右)去個陣會好少少。

呢幾個星期都唔算太好天,都搞到我唔想去游水。

李小球 said...

Johnny仔:原來你係海灘的常客,唔怪之得你咁熟啦~ ^^
不過都係架,去海灘好似係一件大事咁,真係要特登搵一日去玩下先得......
呢排天氣持續唔好,太陽伯伯唔見左人 :(