Wednesday, September 05, 2007

星期三,我們在查理布朗談工作

運動過後,跟日文班的同學M到查理布朗坐坐,聽聽她工作上的不愉快。

M最近跟她的阿姐進行了一年一度的review,阿姐趁機把積壓以久的問題一次過爆發出來,最後還驚動HR,要M收警告信之餘還要進行一個月的probation。M最後決定辭職,(應該)今天會遞信。

最近部門內直接由老闆帶領的小組,五人裏有三人都在差不多時候遞上辭職信﹔其餘二人的其中一人亦曾經遞過信但又原因不明地繼續留下。早前跟C同事傾電話時她曾經半開玩笑地說,我們這些不平則鳴,遇到甚麼不太合理的事情就blah blah blah的發洩出來的人,原來是不適合這個部門的,只有像老闆般溫馴 (?!) 的人才可以在這家公司這個部門一做就做了十多年。

又,昨晚跟M談著談著,說到部門有個我非常討厭的SM,每次見到他我都會心悸緊張暴躁,精神往往處於極度繃緊的狀態,才想起,曾幾何時,我有想過如何不著痕跡地毒死他。

13 comments:

aulina said...

我都試過一間公司同一個部門一個月有三、四人遞信。

rice said...

我舊司一個四人team半年走三個請三個...
這是四處都有的現象吧,特別是現在好景

lu said...

去年/前年是我那裏sales走得最嚴重的時候,幾乎現存的都已經不認識的.

哇...似乎你真的很不喜歡那個SM,居然有毒死他的想法.

之前我最歹毒的,也只不過是想前(即上一份工)大老闆眾叛親離... :P

Anonymous said...

通常我都會覺得對d衰人毒死佢=便宜佢……
咀咒佢,諗下有無法子玩殘佢比較好d

李小球 said...

aulina: 我諗今次係兩星期內有三個人遞信......
希望我可以做一個月內的第五個

rice: 我地都係丫,三個遞信又有三個新MGR到步,所以我地成日都話我地部門一係零增長一係負增長,從來未試過正增長架 :p

lu: 係,o係嗰一晚我忽然發現原來自己係個咁黑心的人 :p
其實眾叛親離都係一個唔錯的選擇喎......多謝你又教識我一樣野,嘻。

nam: 咀咒呀......我最多都係咒d人生到成身都係癬架o乍......:p
哎我真係好黑心

Anonymous said...

不關事的一問,你現在的日文學得怎麼樣...?
我現在係hku space學,明年也得考二級了,不過仍然是混混戇戇的 ... -_-
而且,又快要開學了

李小球 said...

johnny仔:噢......我而家o係日經學緊,o岩o岩先湊夠人開始上三級的課程,今年會考四級。
大家咁話啦......我又懶,成日都搞唔清楚某d助詞的用法。
hku space學好嗎?

Anonymous said...

太空學院個度人多,上堂我都冇咩點講野,而且一個week得3個鐘,進度唔算快,但係就冇左開唔成班既問題。不過呢,會有quiz,mid-term,final同埋present囉。至於功課嘛,就冇中大校外咁多,都足夠既。如果想講多o的野就要去pasona或者tamago啦,但會貴30%左右。

日經我最初都有讀過架,不過讀上去又唔係成日有班開,而且又唔可以用credit card交學費,所以讀左半年左右就冇留係度讀。

ps 我係日經都有拎過兩次努力賞的說~~

李小球 said...

Johnny仔:一個星期3個鐘都ok架喇,我而家一個星期先上得嗰2.5個鐘,其實進度又係麻麻地。我地就淨係得功課,不過呢個sensei鍾意我地默書,都叫做迫得到得溫下書o既。

今次得左差唔多成個月先有得再上,之前都諗過如果佢仲開唔成班會轉去第二度讀架喇。

你之前o係日經讀左幾耐呀......有冇話跟開邊個sensei呀.....

我都拎過三次努力賞,都係四級頭嗰三班的事喇......而家,都ok啦,不過懶溫書咁囉 =P

Anonymous said...

李小球: 哈哈,我都只係o係日經讀左四級既頭三個course,第一次考試我99分都拎唔到努力賞。

不過呢,我冇跟死一個sensei,都係揀時間咋,但記得有次跟過既sensei教得好好,上堂仲講左好多平時文型同詞語underlying既意思,袋左唔少野落袋。

但係四級之後既課程,我成績都冇之前咁好啦,因為我3級個部分係自修既,自修完就去左太空學院讀,直到而家,我下個星期都開始番學了。

李小球 said...

johnny仔:嘩,你d同學真係好。變。態!!! 99分都冇努力賞?真係會有人拎100分?好驚呀......v___v

我就o岩o岩同你相反,除左四級第二班之外全部都係跟同一個sensei,可能慣左佢嗰種教法啦,跟另一個sensei的時候太懶,又有可能佢教助詞的時候講得唔多清楚,所以嗰部份唔係太得咁囉。好sensei真係可遇不可求呀。

其實你自修三級辛唔辛苦呀?我諗你真係一個好自律的人......:)

Anonymous said...

李小球:我都呆左,反而之後愈考愈差就有得賞囉,哈哈。不過你又講得岩,自修個排又真係幾自律,我都係用番日經個set書睇哂四本,加埋本文法解說,而且聽解三級都唔算難,問題應該唔大,三幾個月肯定睇得哂。

多數問題通常會去到二級左右就會出黎,因為你會發覺自己既聽講讀寫能力差別都唔細,要搞掂聽同講實在唔易囉。

李小球 said...

johnny仔:哈哈哈哈哈哈~~~ 可能之前學過然後黎上四級單元人的人唔少,所以大家都考得好好呱......不過嗰陣時我隔離位有個女仔,次次sensei叫人講野的時候都淨係識「下」,然後「lurlurlurlur」咁就算......真係好滴汗。

真係犀利,我係一個唔多自律的人,如果冇人督促我就真係,唉。所以真係要俾d掌聲你,啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪~~~~~ ^^

我d聽解同會話真係麻麻,文法又有d唔得,最叻都算係語彙,因為死記係我強項 :(