Sunday, March 02, 2008

週末小雜碎


(1) 今天開始在新公司上班,早早到達公司,等了差不多二十分鐘才等到上司回來開門......座位在公司的最角落,背靠牆壁,感覺不錯。第一次使用座檯式電腦,屏幕大得令人有點不習慣。

(2) 又病!忙完一輪之後總會病一病!星期五已開始感到肌肉疼痛,應該是感冒的先兆。晚上吃過藥,星期六早上狀態一般,中午過後開始出現被人打了一身的感覺,有點發熱,捱到晚上看完藝術節後便開始出現肚瀉,短短一小時已經拜訪了洗手間不下二十次﹔還要發高燒至華氏102度。臨睡前吃過止瀉藥和退燒藥後,到凌晨四時多又因發燒和肚瀉醒了過來。折騰了一小時後,待體溫下降一點後才勉強能睡上數小時。

(3) 可能是很久沒大病過了,去看醫生時醫生聽到我的病狀都嚇了一嚇,不住的搖頭。

(4) 全家人都病了,老爸差不多肺炎﹔老媽又咳個不停,一家三口都在交差感染。

(5) 吃了一整天粥,手軟腳軟的,連走路的氣力都消失了。

4 comments:

rice said...

大家要小心身體
個mon真係好大的說...

紫熊 said...

保重保重呀~ 我個mon 好耐之前都係咁大啦. 嘻嘻~

Anonymous said...

真係好多日冇過來睇你,要好好保重身體啊!
最近真係多人病啊,家中小弟亦病咗...

你呢幾日好番啲未啊?


ps 我仲未去拎成績,聽日會去。不過我諗我應該唔合格啊 (T_T) 可能要重考...

李小球 said...

飯飯:呢排仲要流感高峰期,真係要好小心先得喇
個mon我約略度過下,應該係17吋mon...

紫熊:多謝~
個mon係我有史以黎用過咁大囉 XD

瑩:呢排流感高峰期,仲要去到四月先散,真係要好小心先得喇......

我已經冇事喇,係前晚唔知點解又瀉過 @@


ps 冇事架冇事架,應該冇事o既~ 等你的好消息啊~ ^^