Friday, March 14, 2008

Zeffirino



一直都相信亦奉行「辛苦得黎至在食」的至理名言,在自己製造給自己的壓力下努力工作了兩星期,好應該去豪一豪吃一餐好的吧。

當晚已經遲了離開公司的我,竟然又一次在銅鑼灣鬧市迷路。起初本著自己曾經去過富豪酒店,有些依稀的記憶,於是沒有再看地圖確認就出發了。在F出口出了後,只知道沿著電車路向前走,走到差不多位置便會見到一座橋,上了橋再落橋後就會到達酒店了。出了閘,上到地面,一直拚命往前走呀走......竟然走回去Times Square囉......!當我看到Times Square的時候,感覺真的很灰,打電話問牙膏味同學,他又點我走回頭路......幸好我想起麥當當才知道自己原來走了相反方向......唉......囧

好了,看看今晚的6-course dinner有甚麼吃的吧~

(1) 沒有上鏡的Prosecco sparkling wine - 很易入口又不會過甜,喝起來感覺不錯,最起碼胃先生沒有發出抗議。

(2) 沒有上鏡的麵包 - 隨麵包送上那一小碗帶微辣的蕃茄醬,吃得人不停口。

(3) (看見餐桌上的刀叉就知道今晚的菜式之多了......)
暖八爪魚伴墨魚及意式青瓜沙律 - 其實八爪魚和墨魚放左一起好像也分不清哪個才是墨魚或八爪魚......不過兩者也相當柔軟,伴碟的蕃茄也新鮮,只是青瓜......我一點也沒碰過......

(4) 意大利巴馬火腿配香瓜- 火腿超juicy超鬆軟,配著哈蜜瓜一起吃,味道超讚~ 就是份量太少了,哈蜜瓜也小和少得可憐......

(5) 意式香草雜菜湯 - 最初我還以為是那種橙紅色的菜湯,一端來時,看到是綠色的菜湯,真是喜出望外。菜湯內有不少蔬菜,喝起來又有蔬菜蓉的質感,很好喝。

(6) 龍蝦配寬條麵及蕃茄汁 - 一向也不太喜歡蕃茄醬汁的意粉,不過這道意粉卻做得不錯,醬汁不會是很酸或很人工那種味道,稀稠度剛好,意粉是al dante的,就是龍蝦比較迷你就是了。

(7) 香焗三文魚蓉鱸魚柳配白酒汁 - 賣相很有趣的一道菜,看起來像肝類食品,其實是三文魚蓉在上鱸魚柳在下的裝盆方式。三文魚的味道鹹香鹹香的,質感比較實﹔鱸魚柳的底部連著魚皮,吃起來味道怪怪的,把魚皮去掉了再吃味道會好一點。醬汁味道不錯,墊底的蔬菜也好吃,就是不知為何會有油滲出來......

(8) Petit Fours - 是中間有一點果醬的曲奇餅和朱古力,朱古力很好吃!內裏應該是榛子吧,朱古力甜度適中,很香很脆很好吃~

(9) 招牌意式咖啡軟芝士蛋糕 - 外層的芝士很細滑,內裏的蛋糕浸透了咖啡,夠濕潤,不過吃到中心時有點苦味。

(10) 沒有上鏡的Earl Grey - 很香的茶,還有陣陣果香,不會太澀,很順喉。

多得AC隊長有某銀行信用卡,才能以400大洋有找的價錢在酒店伴以銅鑼灣鬧市的夜景吃一頓六道菜的意菜,太感謝了。

17 comments:

rice said...

那舊是不是tiramisu來的?這麼大...@@

Unknown said...

應該係好大pat cream包住舊tiramisu…orz

yan said...

個景好靚下...四百零蚊食氣氛都可以接受呢!

呢餐起碼個沙律、雜菜湯(同冰子一樣要左隔右隔)同意粉我係唔多食的...所以呢, 冇去都唔覺太大損失呢~

aulina said...

我好快數齊人喇。

Anonymous said...

睇落好似幾唔錯咁,有啲心郁想試吓添。

可唔可以靜鷄鷄話我知係邊張信用卡啊 XD

Unknown said...

娜姐…有人無出文喎…

李小球 said...

飯飯:應該係......佢真身唔算大,只不過我好近咁影o者~

冰子:呢舊野真係......似食cream多過食tiramisu啊......

yan大:個環境真係唔錯o既,同埋佢嘈得囉 XD

個沙律我完全冇掂過d青瓜呀......不過六道菜我有五道都食晒都算係咁喇

同門:有好多人都冇出文的說~ 卡~

瑩:有折食都ok o既~
係低BS信用卡啊 XD

冰子:(咦又係你?)
呵呵,係有人s冇出文呀 XD

Anonymous said...

低BS啊,殘念!冇添,睇來都係冇緣了~ XD

lu said...

aulina...還有人是沒出過聲的呢 XD

你d相好ok boh...

lu said...

低BS咩?我以為是AE呢.

李小球 said...

瑩:死......我好似記錯左......AE你有冇? XD

lu: 多謝啦~ 我都話我好愛我部手機架啦 XD
死啦......我都唔記得係低BS定係AE添......@@

紫熊 said...

係AE 同個promotion 好似都就黎到期架啦.

你唔識青瓜架??

李小球 said...

紫熊:好似好到四月初?

係......我唔鍾意青瓜陣臭青味......好難頂

Anonymous said...

AE啊...都係冇添...咁即係注定無緣了 XD

李小球 said...

瑩:咁......呃......你有冇朋友有呢張卡?
如果唔係,你望下d相,再用下想像力幻想住先囉 XDDDDDDDDD

aulina said...

咪又係來來去去果幾個人!!!

李小球 said...

同門:咁又係,你咁醒,實知道啦~
要唔要map埋當日座位表? XD