Tuesday, September 02, 2008

城城!!!

久違了的張如城(城城)又帶來了新歌《友誼的光彩》,闊別多年,城城胖了不少,不過穿衣好像沒有n年前那麼嚇人了(今次城城是有執一執髮型才上電視的,有gel頭啊!)。城城的新歌繼續充滿娛樂性,咬字「清晰」,發音「準確」,舞姿「有型」,太精彩了!


(片子去到2:11秒,唱到「策馬奔騰」時,真的有馬的嘶叫聲的說!超「認真」!)


相比起n年前城城剛出碟的時候,其實已經有很大的進步了。再翻聽他的飲歌《愛意》,嘩,很奄悶啦,長五分鐘的曲子其實是AA form,你不悶時我也悶吧,而且MV拍得超求其的,城城的穿衣style又老套,咬字又不清晰(那個「的」字和「亮」字的發音超怪,全部都加了個/i:/音),舞姿又馬虎,MV的取景又沒新意,哎哎哎,雖然娛樂性高但其他方面實在是令人慘不忍睹嘛......

(其實聽到一半就可以cut的了,反正又是再重複而已......)


香港實在是需要一個娛樂性強又愛香港的歌手來跟情歌市場抗衡一下的,希望城城長作長有長唱長有,把歡樂帶給大家!

5 comments:

yan said...

城城闊別樂壇五年,苦心思索先作出呢首友誼的光采喎! 你仲想佢作多幾首係咁想要佢條命先?

作為一個學者,我好有興趣研究下究竟o係乜野成長環境下可以令一個十八歲的少年夠膽拎首咁o既歌話係自己的心血結晶...(D 歌詞....分分鐘影大填得仲到肉過佢...)

Anonymous said...

呀呀呀,我當年仲讀大學時見城城黎表演個陣都有同佢影相呀~~~

李小球 said...

yan: 唔係,係我太欣賞佢d歌唔想佢後勁不繼o者~

既然你係一個學者,呢個咁重要的任務要交俾你喇!

Johnny仔:噢......你同城城影過相!佢真人同上鏡的落差大唔大?

Anonymous said...

城城個陣時真人同上鏡唔係差好遠咋...

李小球 said...

Johnny仔:噢......好羨慕你見過城城真身啊!